DSpace talpykla

MB „Filmai ir kvapai“ reklamos produktų kūrimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Ivanauskaitė, Šarūnė
dc.date.accessioned 2022-09-02T10:25:50Z
dc.date.available 2022-09-02T10:25:50Z
dc.date.issued 2022-06-21
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6262
dc.description The final paper – Creation of advertising products for the MB Filmai ir kvapai. Šarūnė Ivanauskaitė. Scientific supervisor Alma Pocienė. Kaunas College, Faculty of Technology, Department of Media Technology –Kaunas, 2022. Thesis task – create appropriate new promotional products while maintaining the corporate style, which would attract the most attention from consumers Thesis goal – evaluate current digital advertising media of MB „FILMAI IR KVAPAI“ , using the knowledge gained while studying advertising technologies. Create product advertisements for social networks and websites. Thesis object – digital advertising products for MB „FILMAI IR KVAPAI“. Thesis structure – the structure consists of analytical and practical parts. Analytical part: • importance of social networking sites;history of photos and cameras; • analysis of the company's competitors; • analysis of the company's products and target audience. The practical part: • description of used equipment; • description of the programs used to create the promotional products; • development of advertising products; • economic calculations; • work safety requirements. During the work were created: • 30 photos of social network advertisements were created; • 7 animated short clips; • 1 video film; • 12 digital advertisers. Thesis consists – 55 pages, 9 tables, 34 picture, 25 literature and information sources, 4 appendixes. Key words – cartoons, photos, advertisers, video film en_US
dc.description.abstract Baigiamasis darbas MB „Filmai ir kvapai“ reklamos produktų kūrimas. Studentė Šarūnė Ivanauskaitė, vadovė Alma Pocienė, Kauno kolegija, Technologijų fakultetas, Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2022. Darbo problema – išlaikant įmonės stilių sukurti tinkamus naujus reklamos produktus, kurie pritrauktų didžiausią vartotojų dėmesį. Darbo tikslas – įvertinti įmonės MB „FILMAI IR KVAPAI“ naudojamas skaitmenines reklamos priemones, naudojantis įgytomis žiniomis studijuojant reklamos technologijas, sukurti produktų reklamas, skirtas socialiniams tinklams ir internetinėms svetainėms. Darbo objektas – skaitmeniniai reklamos produktai įmonei MB „FILMAI IR KVAPAI“. Darbo struktūra – struktūrą sudaro analitinė ir praktinė dalys. Analitinę dalį sudaro: • socialinių tinklalapių reikšmė; • nuotraukų ir fotoaparatų istorija; • įmonės konkurentų analizė; • įmonės produktų ir tikslinės auditorijos analizė. Praktinę dalį sudaro: • naudojamos įrangos aprašymas; • programos, kurios naudotos kuriant reklaminius produktus aprašymas; • reklamos produktų kūrimo eiga; • ekonominiai skaičiavimai; • darbų saugos reikalavimai. Darbo metu sukurta: • 30 socialinių tinklų reklamos nuotraukų; • 7 animuoti trumpi klipai; • 1 vaizdo filmas; • 12 skaitmeninių reklamjuosčių. Darbą sudaro 55 puslapiai, 9 lentelės, 34 paveikslai, 25 literatūros ir informacijos šaltiniai, 4 priedai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject animaciniai filmukai, nuotraukos, reklamjuostės, vaizdo filmas. en_US
dc.title MB „Filmai ir kvapai“ reklamos produktų kūrimas en_US
dc.title.alternative Creation of advertising products for the MB Filmai ir kvapai en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra