DSpace talpykla

UAB „Domus Domina“ reklamos priemonių kūrimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Steponavičiūtė, Juta
dc.date.accessioned 2022-08-31T11:01:05Z
dc.date.available 2022-08-31T11:01:05Z
dc.date.issued 2022-06-20
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6231
dc.description Professional Bachelor's Final Degree Project. Creation of advertising tools for the UAB Domus Domina. Student Juta Steponavičiūtė, supervisor, lect. Laima Numavičė, Kauno kolegija, University of Applied Sciences, Faculty of Technologies, Department of Media Technologies – Kaunas, 2022. The aim of the project is to apply the knowledge acquired during the studies and to create marketable multimedia products. At the request of the client UAB Domus Domina, the logotype has been updated and the style sheet has been created. Using the created style sheet, layout work for social networks was carried out and a website was created. The company had a logotype that did not serve its function and was not suitable for use on small-area branded attributes or in social networks. UAB Domus Domina had inadequate social media communication, with content irrelevant to the product and the company, and without a coherent corporate identity. The company did not have a website but felt the need for one. The project consists of two parts – the analytical part and the project part. In order to create market-competitive products, the analytical part analyses competitors' logotypes, Instagram profiles and websites, presenting their strengths and weaknesses. Based on the literature analysis, the needs of the client and the knowledge acquired during the study, the aim was to create marketable multimedia products. The project part presents the process of creating multimedia products. It describes the renewal of the logotype, the creation of the style sheet, the execution of the layout work according to the style sheet, the creation of the wireframe and the design of the website. The process of creating a website using the WordPress content management system is also presented, as well as the plugins used. Economic calculations related to the creation of multimedia products and human safety requirements for the workplace are also included in the project part. The project consists of 60 pages, 48 figures, 10 tables, 20 references and 8 annexes. Keywords: tools for advertising, logotype, style sheet, website. en_US
dc.description.abstract Baigiamasis darbas. UAB „Domus Domina” reklamos priemonių kūrimas. Studentė Juta Steponavičiūtė, darbo vadovė, lektorė Laima Numavičė, Kauno kolegija, Technologijų fakultetas, Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2022. Profesinio bakalauro baigiamojo darbo tikslas – pritaikyti studijų metu įgytas žinias ir sukurti rinkai patrauklius multimedijos produktus. Užsakovo UAB „Domus Domina” pageidavimu darbo metu sukurtas naujas logotipas ir stiliaus gairės, kuriomis vadovaujantis atlikti maketavimo darbai socialiniams tinklams ir sukurta žiniatinklio svetainė. Įmonė turėjo logotipą, kuris neatliko savo funkcijos, buvo netinkamas naudoti ant mažo ploto firminių atributų ar socialiniuose tinkluose. Socialinių tinklų komunikaciją UAB „Domus Domina” vykdė netinkamai turinio prasme, neturėjo įmonės veidą atspindinčio vientiso stiliaus. Įmonė internetinės svetainės neturėjo, tačiau jautė poreikį jos sukūrimui. Darbą sudaro dvi dalys, analitinė ir projektinė. Norint sukurti rinkai konkurencingus produktus, analitinėje dalyje atlikta konkurentų logotipų, „Instagram” profilių ir žiniatinklio svetainių analizė, pateikiant jų privalumus ir trūkumus. Remiantis literatūros analize, užsakovo poreikiais ir studijų metu įgytomis žiniomis, buvo siekiama sukurti rinkai patrauklius multimedijos produktus. Projektinėje dalyje, pateikiama multimedijos produktų kūrimo eiga. Aprašomas logotipo bei stiliaus gairių kūrimas, maketavimo darbų pagal stiliaus gaires atlikimas, svetainės vielinės diagramos ir dizaino projektavimas. Taip pat pateikiamas žiniatinklio svetainės kūrimo procesas, naudojantis „WordPress” turinio valdymo sistema, aprašyti panaudoti įskiepiai. Į projektinę dalį taip pat įeina ekonominiai skaičiavimai, susiję su multimedijos produktų kūrimu, bei žmogaus saugos darbo vietai reikalavimai. Darbą sudaro 60 puslapiai, 48 paveikslėliai, 10 lentelių, 20 informacijos šaltinių ir 8 priedai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject reklamos priemonės, logotipas, stiliaus gairės, žiniatinklio svetainė. en_US
dc.title UAB „Domus Domina“ reklamos priemonių kūrimas en_US
dc.title.alternative Creation of advertising tools for the UAB Domus Domina en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra