dc.contributor.author |
Steponavičiūtė, Juta |
|
dc.date.accessioned |
2022-08-31T11:01:05Z |
|
dc.date.available |
2022-08-31T11:01:05Z |
|
dc.date.issued |
2022-06-20 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6231 |
|
dc.description |
Professional Bachelor's Final Degree Project. Creation of advertising tools for the UAB
Domus Domina. Student Juta Steponavičiūtė, supervisor, lect. Laima Numavičė, Kauno kolegija,
University of Applied Sciences, Faculty of Technologies, Department of Media Technologies –
Kaunas, 2022.
The aim of the project is to apply the knowledge acquired during the studies and to create
marketable multimedia products. At the request of the client UAB Domus Domina, the logotype has
been updated and the style sheet has been created. Using the created style sheet, layout work for social
networks was carried out and a website was created. The company had a logotype that did not serve
its function and was not suitable for use on small-area branded attributes or in social networks. UAB
Domus Domina had inadequate social media communication, with content irrelevant to the product
and the company, and without a coherent corporate identity. The company did not have a website but
felt the need for one.
The project consists of two parts – the analytical part and the project part. In order to create
market-competitive products, the analytical part analyses competitors' logotypes, Instagram profiles
and websites, presenting their strengths and weaknesses. Based on the literature analysis, the needs
of the client and the knowledge acquired during the study, the aim was to create marketable
multimedia products.
The project part presents the process of creating multimedia products. It describes the
renewal of the logotype, the creation of the style sheet, the execution of the layout work according to
the style sheet, the creation of the wireframe and the design of the website. The process of creating a
website using the WordPress content management system is also presented, as well as the plugins
used. Economic calculations related to the creation of multimedia products and human safety
requirements for the workplace are also included in the project part.
The project consists of 60 pages, 48 figures, 10 tables, 20 references and 8 annexes.
Keywords: tools for advertising, logotype, style sheet, website. |
en_US |
dc.description.abstract |
Baigiamasis darbas. UAB „Domus Domina” reklamos priemonių kūrimas. Studentė Juta
Steponavičiūtė, darbo vadovė, lektorė Laima Numavičė, Kauno kolegija, Technologijų fakultetas,
Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2022.
Profesinio bakalauro baigiamojo darbo tikslas – pritaikyti studijų metu įgytas žinias ir
sukurti rinkai patrauklius multimedijos produktus. Užsakovo UAB „Domus Domina” pageidavimu
darbo metu sukurtas naujas logotipas ir stiliaus gairės, kuriomis vadovaujantis atlikti maketavimo
darbai socialiniams tinklams ir sukurta žiniatinklio svetainė. Įmonė turėjo logotipą, kuris neatliko
savo funkcijos, buvo netinkamas naudoti ant mažo ploto firminių atributų ar socialiniuose tinkluose.
Socialinių tinklų komunikaciją UAB „Domus Domina” vykdė netinkamai turinio prasme, neturėjo
įmonės veidą atspindinčio vientiso stiliaus. Įmonė internetinės svetainės neturėjo, tačiau jautė poreikį
jos sukūrimui.
Darbą sudaro dvi dalys, analitinė ir projektinė. Norint sukurti rinkai konkurencingus
produktus, analitinėje dalyje atlikta konkurentų logotipų, „Instagram” profilių ir žiniatinklio svetainių
analizė, pateikiant jų privalumus ir trūkumus. Remiantis literatūros analize, užsakovo poreikiais ir
studijų metu įgytomis žiniomis, buvo siekiama sukurti rinkai patrauklius multimedijos produktus.
Projektinėje dalyje, pateikiama multimedijos produktų kūrimo eiga. Aprašomas logotipo bei
stiliaus gairių kūrimas, maketavimo darbų pagal stiliaus gaires atlikimas, svetainės vielinės
diagramos ir dizaino projektavimas. Taip pat pateikiamas žiniatinklio svetainės kūrimo procesas,
naudojantis „WordPress” turinio valdymo sistema, aprašyti panaudoti įskiepiai. Į projektinę dalį taip
pat įeina ekonominiai skaičiavimai, susiję su multimedijos produktų kūrimu, bei žmogaus saugos
darbo vietai reikalavimai.
Darbą sudaro 60 puslapiai, 48 paveikslėliai, 10 lentelių, 20 informacijos šaltinių ir 8 priedai. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
reklamos priemonės, logotipas, stiliaus gairės, žiniatinklio svetainė. |
en_US |
dc.title |
UAB „Domus Domina“ reklamos priemonių kūrimas |
en_US |
dc.title.alternative |
Creation of advertising tools for the UAB Domus Domina |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |