Santrauka:
Baigiamasis darbas. UAB „D5trans“ žiniatinklio svetainės ir reklamos priemonių kūrimas. Matas Glaveckas. Vadovas Audrius Čapskas. Kauno Kolegija, Technologijų fakultetas. Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2022.
Analizuojama moksliniai šaltiniai, kurie praplatina žinių banką siekiant sukurti kuo kokybiškesnius multimedijos produktus. Užsakovui yra reikalinga internetinė svetainė ir įmonės reklaminiai produktai, kurie praplėstų potencialių klientų grupę.
Darbo tikslas – pademonstruoti studijų metu įgytas žinias ir sukurti multimedijos produktus: žiniatinklio svetainę ir reklamos priemones.
Darbo objektai – internetinė svetainė, logotipas, reklamjuostės ir vaizdo įrašas.
Analitinėje dalyje nagrinėjama užsakovas ir jo reikalavimai, išsiaiškinama tikslinė auditorija, iš mokslinių ir internetinių šaltinių atrenkami produktų kūrimo kriterijai, pagal kuriuos yra analizuojamos konkurentų internetinės svetainės ir logotipai, produktų tipai ir įvertinama programinė įranga. Projektinėje dalyje pateikiama multimedijos produkto kūrimo eiga, parodomos vielinės diagramos, naudoti įskiepiai turinio valdymo sistemoje, svetainės puslapių dizaino maketavimas, žiniatinklio optimizavimas ir testavimas, logotipo, reklamjuosčių ir vaizdo įrašo kūrimas ir maketavimas, ekonominiai skaičiavimai, pagal kuriuos nustatoma produkto savikaina ir darbo saugos įvertinime pateikiamos galimos rizikos darbo vietoje, higieniškos darbo vietos palaikymas.
Darbą sudaro 49 puslapiai, 12 lentelių, 16 paveikslėlių, 30 literatūros ir informacijos šaltiniai, 6 priedai.
Description:
The final paper. Development of website and advertising tools for the UAB D5trans. Matas Glaveckas. Scientific supervisor Audrius Čapskas; Kauno Kolegija, Faculty of Technology, Department of Media Technologies – Kaunas, 2022
Analyzation of scientific sources that enrich knowledge and help to create quality multimedia products. Client requires website and advertisement products that would expand potential clients list.
The aim of this final paper is to demonstrate gained knowledge and practical skills and create multimedia products: website, logotype, web banners and video.
The objects of the paper – logotype, website, web banners and video
In analytical part client and his requirements are being examined, determination of target audience, products criteria and their types are being determined by analyzing scientific and internet sources that then are used to analyze competitor’s websites and logotypes, software evaluated. In practical part multimedia product creative process presentation is being done, shown wireframes, used plugins in content management system, website’s pages designs, optimization and testing, logotype, web banners and video creation and editing, economical calculations that show final price of product and work safety evaluations like risk at the place of work, hygiene maintenance at work place.
The paper consists of 49 pages, 12 tables, 16 illustrations, 30 scientific sources and 6 appendixes.
Keywords: logotype, website, web page, plugin, design, vector element, web banner.