DSpace talpykla

Prekės ženklo „Numas“ elektroninės parduotuvės ir reklamos priemonių kūrimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Čeponis, Matas
dc.date.accessioned 2022-08-31T10:23:46Z
dc.date.available 2022-08-31T10:23:46Z
dc.date.issued 2022-06-20
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6220
dc.description The subject of the final paper – Development of the e-shop and advertising tools for the brand Numas. Student Matas Čeponis, Scientific supervisor Laima Numavičė, Kauno kolegija, University of Applied Sciences, Faculty of Technologies, Department of Media Technologies Kaunas, 2022. The objective of this work is to demonstrate the knowledge acquired during studies and create the multimedia product (internet page with integrated electronic shop) requested by the individual activity under a business certificate working client, The analytical part of the paper consists of the analysis of the client’s activities and the requirements of the requested product. It also discusses the target audience, the analysis of the competitors and their design choices, names the most important criteria for the creation of the website. The project part of the paper provides full detail of the creation of the multimedia product and the descriptions of the technical solutions needed. It describes the creation of the websites wireframe and the layouts of the designs. The main parameters of the website have been set, a website has been created, and an e-shop has been integrated into the website. Plugins have been implemented to expand the functionality of the website. The testing and optimization of the website have been done. Economic calculations have been done, to evaluate the final price of the product. The work safety rules and their following has also been described. The final paper consists of 48 pages, 7 tables, 17 pictures, 21 literature sources, 21 appendixes. en_US
dc.description.abstract Baigiamasis profesinio bakalauro darbas Prekės ženklo „Numas“ elektroninės parduotuvės ir reklamos priemonių kūrimas. Darbą atliko Matas Čeponis, Kauno kolegijos, technologijų fakulteto studentas. Vadovas – Laima Numavičė. Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2022. Baigiamojo darbo tikslas – pritaikant studijų metu bei savarankiškai įgytas profesines žinias, sukurti multimedijos produktą (internetinę svetainę su integruota elektronine parduotuve) asmeniui, veikiančiam pagal individualios veiklos pažymą. Analitinėje dalyje analizuojama užsakovo veikla ir reikalavimai kuriamam produktui, nustatyta tikslinė auditorija bei atlikta konkurentų internetinių puslapių, jų dizaino sprendimų analizė. Aptariami pagrindiniai svetainės bei elektroninės parduotuvės kūrimo kriterijai. Projektinėje dalyje pateikiamas pilnas multimedijos projekto kūrimo procesas su techninių sprendimų aprašymais. Pateikiamas internetinės svetainės, el. parduotuvės vielinės diagramos ir dizaino maketų kūrimas. Nustatyti pagrindiniai svetainės parametrai, turinio valdymo sistemoje sukurta internetinė svetainė, integruota el. parduotuvė. Pritaikyti įskiepiai, kurie išplėtė internetinio puslapio funkcionalumo galimybes. Atliktas el. parduotuvės ir internetinės svetainės testavimas ir optimizavimas. Pateikiami ekonominiai skaičiavimai, siekiant įvertinti multimedijos produkto kainą. Darbo saugos dalyje aprašomas saugaus darbo ir higienos normų taisyklės ir rekomendacijos. Darbą sudaro 48 puslapių, 7 lentelės, 17 paveikslėlių, 21 literatūros ir informacijos šaltinis, 21 priedas. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Tinklalapis, internetinis puslapis, elektroninė parduotuvė, turinio valdymo sistema. en_US
dc.title Prekės ženklo „Numas“ elektroninės parduotuvės ir reklamos priemonių kūrimas en_US
dc.title.alternative Development of the e-shop and advertising tools for the brand Numas en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra