DSpace talpykla

VšĮ „Kaunas 2022“ reklamos priemonių kūrimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Balsytė, Klaudija
dc.date.accessioned 2022-08-31T08:31:25Z
dc.date.available 2022-08-31T08:31:25Z
dc.date.issued 2022-06-20
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6214
dc.description The subject of the final paper – Development of advertising tools for the VšĮ Kaunas 2022. Student Klaudija Balsytė, Scientific supervisor Laima Numavičė, Kauno kolegija, University of Applied Sciences, Faculty of Technologies, Department of Media Technologies Kaunas, 2022. The objective of this work is to demonstrate the knowledge acquired during studies and create multimedia products requested by Všį “Kaunas 2022”. The final paper consists of the analytical part and the project part. The analytical part contains the analysis of “Kaunas 2022” activities. Also the analysis of flyers of similar fashion, and their creation. It describes how to choose the correct design, colors, details, and programs for the work. It also analyses how to create informative video clips for the company, which are uploaded to their “Youtube” platform, discusses what kind of cameras and editing software is needed to create works of that kind. At the end of the project 11 stylized maps have been created, as well as 2 informative videos showcasing the objects in two of the maps. The project part of the paper contains the creation of the multimedia product, which consists of the analysis of the subject, creation of the thematic flyers, video content filming and editing. en_US
dc.description.abstract Baigiamasis darbas ,,Všį „Kaunas 2022“ reklamos priemonių kūrimas“. Klaudija Balsytė / vadovė lekt. Laima Numavičė, Kauno kolegija, Technologijų fakultetas, Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2022. Darbo tikslas yra pademonstruoti studijų metu įgytas žinias bei praktinius gebėjimus ir sukurti multimedijos produktus viešajai įstaigai „Kaunas 2022“. Baigiamąjį darbą sudaro projektinė ir analitinė dalys. Analitinėje darbo dalyje aprašyta įmonės „Kaunas 2022“ veikla. Taip pat išanalizuota reklaminių leidinių ir multimedijos produkcijos kūrimo priemonės. Aprašyta kaip sukurti tinkamą dizainą, parinkti spalvas, detales bei programas darbui. Taip pat išanalizuota, kaip kuriami tokio tipo informaciniai filmai, aptarta, kokia naudojama techninė ir programinė įranga. Projektinėje darbo dalyje aprašyta multimedijos produkto turinio kūrimas, kuris susidaro iš temos analizavimo, teminių leidinių kūrimo, vaizdo medžiagos filmavimo ir montavimo. Darbo pabaigoje sukurta 11 žemėlapių/lankstinukų, nufilmuoti ir sumontuoti 2 vaizdo įrašai pristatantys du sukurtus žemėlapius. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject lankstinukas, logotipas, reklama, vaizdo įrašas, reklaminis filmukas, filmavimas, montavimas, reklaminis leidinys. en_US
dc.title VšĮ „Kaunas 2022“ reklamos priemonių kūrimas en_US
dc.title.alternative Development of advertising tools for the VšĮ Kaunas 2022 en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra