DSpace talpykla

UAB „Eiminga“ elektroninės parduotuvės ir įvaizdžio priemonių kūrimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Jakulytė, Vilija
dc.date.accessioned 2022-08-30T05:51:20Z
dc.date.available 2022-08-30T05:51:20Z
dc.date.issued 2022-06-17
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6182
dc.description The final paper „Creation of the e-shop and image tools for the UAB „Eiminga““. Student Vilija Jakulytė. Scientific supervisor Laima Numavičė; Kauno kolegija / University of Applied Sciences, Faculty of Technologies, Department of Media Technologies – Kaunas, 2022. The aim of the paper work is to create multimedia products – electronic store and promotional image for UAB “Eiminga”. Creating a promotional image includes creating a logo, business card, branded attribute design, banners and promotional posts for social networks. Analytical analyses support the development of recommendations consistent with multimedia products. Analysing the pages of competitors with similar content, identifying the advantages and disadvantages that helped create an online store with no drawbacks. Based on analysed analyses, analysed development instructions and customer requirements. The final part of the paper presents the workflow of the multimedia products that are being developed, describes the use of technology and presents the work that has been done. Economic calculations have been made to help calculate the cost of the work carried out and the market price. The work safety requirements described have helped to ensure a safe working environment. The paper consists of 67 pages, 17 tables, 29 illustrations, 23 literature sources, 10 appendixes. Keywords: kompiuteriai, elektroninė parduotuvė, WordPress, logotipas, vizitinė kortelė, reklamjuostės, socialinių tinklų įrašai. en_US
dc.description.abstract Baigiamasis darbas „UAB „Eiminga“ elektroninės parduotuvės ir įvaizdžio priemonių kūrimas“. Studentė Vilija Jakulytė. Vadovė Laima Numavičė; Kauno kolegija, Technologijų fakultetas, Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2022. Baigiamojo darbo tikslas yra sukurti multimedijos produktus – elektroninę parduotuvę ir reklaminį įvaizdį įmonei UAB „Eiminga“. Reklaminio įvaizdžio kūrimas apima logotipo, vizitinės kortelės, firminės atributikos dizaino, reklamjuosčių bei reklaminių įrašų socialiniams tinklams kūrimą. Analitinėje dalyje atliekamos analizės padedančios kurti multimedijos produktus atitinkančius rekomendacijas. Išanalizuoti panašaus turinio konkurentų puslapiai, nustatyti privalumai bei trūkumai, kurie padėjo sukurti internetinę parduotuvę be trūkumų. Remiantis atliktomis analizėmis, išanalizuotais kūrimo nurodymais ir užsakovo reikalavimais. Baigiamojo darbo projektinėje dalyje pateikta kuriamų multimedijos produktų darbo eiga, aprašomas technologijų naudojimasis bei pateikiami atlikti darbai. Atlikti ekonominiai skaičiavimai, kurie padėjo suskaičiuoti atlikto darbo savikainą bei rinkos kainą. Aprašyti darbo saugos reikalavimai padėjo užtikrinti saugią darbo aplinką. Baigiamąjį darbą sudaro 67 puslapiai, 17 lentelių, 29 paveikslėlių, 23 literatūros ir informacijos šaltinių, 10 priedų. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject kompiuteriai, elektroninė parduotuvė, WordPress, logotipas, vizitinė kortelė, reklamjuostės, socialinių tinklų įrašai. en_US
dc.title UAB „Eiminga“ elektroninės parduotuvės ir įvaizdžio priemonių kūrimas en_US
dc.title.alternative Creation of the e-shop and image tools for the UAB Eiminga en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra