dc.contributor.author |
Grabauskas, Deivydas |
|
dc.date.accessioned |
2022-08-30T04:52:23Z |
|
dc.date.available |
2022-08-30T04:52:23Z |
|
dc.date.issued |
2022-06-17 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6180 |
|
dc.description |
Topic of this thesis – Development of the interactive history lesson “Napoleonic wars”. The main objective of this task – to apply the knowledge and skills obtained while studying at Kaunas University of Applied Sciences by creating an interactive lesson. Product customer – Raseinių r. Ariogala gymnasium. Interactive lesson is created to introduce students of grades between 9 – 10 with the historical period of Napoleonic wars and for students who are preparing for history exam to sharpen their knowledge of this topic.
The thesis is composed of analytical and design sections. Analytical section is comprised of layout designing program analysis, analysis of electronic book readers and e-book reading applications and analysis of similar products and projects. Design section is comprised of product creation workflow description, presentation of the principle of operation, description of created objects for the product, economic calculations and human safety at workplace and while using the product.
The final result of the project – a 52-page interactive lesson in electronic book format. The lesson consists of interactive maps, animated objects and adapted illustrations. |
en_US |
dc.description.abstract |
Šio baigiamojo darbo tema – Interaktyvios istorijos pamokos „Napoleono karai“ kūrimas. Darbo tikslas – naudojantis Kauno kolegijoje studijų metu įgytomis žiniomis parengti multimedijos produktą – interaktyvią pamoką. Užsakovas – Raseinių r. Ariogalos gimnazija. Interaktyvi pamoka skirta supažindinti su Napoleono karų istoriniu laikotarpiu 9 – 10 klasės mokinius ir suteikti mokomąją medžiagą istorijos egzaminui besiruošiantiems mokyklos mokiniams.
Baigiamasis darbas yra sudarytas iš analitinės ir projektinės dalies. Analitinėje dalyje buvo išanalizuotos elektroninių knygų kūrimo programos, elektroninių knygų skaitytuvai ir skaitymo programos, panašūs produktai ir jų savybės. Projektinę dalį sudaro produkto parengimo aprašymas, veikimo principo pristatymas, sukurtų produkto dalių aprašymas, ekonominiai skaičiavimai ir žmogaus saugos reikalavimai kuriant produktą ir juo naudojantis.
Galutinis baigiamojo darbo rezultatas – sukurta 52 puslapių interaktyvi pamoka. Pamokoje yra interaktyvių žemėlapių, animuotų detalių ir parengtų iliustracijų. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
elektronine knyga, interaktyvi pamoka, el. knyga |
en_US |
dc.title |
Interaktyvios istorijos pamokos „Napoleono karai“ kūrimas |
en_US |
dc.title.alternative |
Development of the interactive history lesson “Napoleonic wars” |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |