dc.contributor.author |
Grunevas, Osvaldas |
|
dc.date.accessioned |
2022-07-29T10:18:43Z |
|
dc.date.available |
2022-07-29T10:18:43Z |
|
dc.date.issued |
2022-06-17 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6152 |
|
dc.description |
The final paper „Creation of corporate style and e-shop for Laskovas farm“. Student Osvaldas Grunevas Scientific supervisor Vilma Dainienė; Kauno kolegija / University of Applied Sciences, Faculty of Technologies, Department of Media Technologies – Kaunas, 2022
The purpose of this paper is to create a website and a brand style for Laskovų ūkis.
The objective of the final paper is to use the knowledge gained during the years of studying and create multimedia product for customer. Create a logo and name representing the company. Also create social accounts, banners and product label. Create page design and online store.
In the analytical part of the paper the customer’s wishes are refined ant the target audience are refined., the criteria for creating a logo, website, social accounts and banners are clarified.
Secondly, in the paper part presents the developed multimedia products, establishing economic calculations, and the human safety part.
The paper consists of 46 pages, 10 table ‘s, 31 illustrations, 28 literature sources.
Keywords: Logotipas, vielinė diagrama, multimedijos produktas, įskiepis, reklamjuostės, socialiniai tinklai.
|
en_US |
dc.description.abstract |
Baigiamasis darbas „Laskovų ūkio firminio stiliaus ir elektroninės parduotuvės kūrimas“ Studentas Osvaldas Grunevas, Vadovė Vilma Dainienė, Kauno kolegija, Technologijų fakultetas, Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2022.
Baigiamajame darbe yra atliekamas Laskovų ūkio elektroninės parduotuvės ir firminio stiliaus kūrimas.
Darbo tikslas – Panaudoti studijų metais įgytas žinias ir sukurti multimedijos produktą užsakovui. Sukurti įmonę reprezentuojanti logotipą ir pavadinimą. Sukurti socialinius tinklus, reklamjuostes, produkto etiketę. Sukurti puslapio dizaino modelį ir internetinę parduotuvę.
Analitinėje dalyje yra išsigryninami užsakovo norai ir tikslinė auditorija, išsiaiškinami logotipo, tinklalapių, socialinių tinklų, reklamjuosčių kūrimo kriterijai.
Projektinėje dalyje yra pateikiami sukurti multimedijos produktai, atliekami ekonominiai skaičiavimai, ir žmogaus saugos dalyje išnagrinėjami rizikos veiksniai darbo vietoje, darbo aplinka, gaisrinė sauga ir pirmoji medicininė pagalba.
Darbą sudaro 46 puslapiai, 10 lentelių, 31 paveikslėliai, 28 literatūros ir informacijos šaltiniai. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Logotipas, vielinė diagrama, multimedijos produktas, įskiepis, reklamjuostės, socialiniai tinklai. |
en_US |
dc.title |
Laskovų ūkio firminio stiliaus ir elektroninės parduotuvės kūrimas |
en_US |
dc.title.alternative |
Creation of corporate style and e-shop for Laskovas farm |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |