DSpace talpykla

Interaktyvios pasakos ,,Slibinas vardu Nerimas“ kūrimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Ramoškevičiūtė, Evelina
dc.date.accessioned 2022-07-29T09:40:26Z
dc.date.available 2022-07-29T09:40:26Z
dc.date.issued 2022-06-16
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6148
dc.description The thesis Creation of the interactive fairy-tale A Dragon Named Anxiety is designed to enable students to demonstrate the knowledge gained during the study years. During the final work, the fairy tale "Dragon named Anxiety" was created. The aim of this work is to attract children to read and take an interest in books. UAB "Vaiga" is the customer of this tale. The aim of the work is to demonstrate the knowledge gained during the studies in product development. In the analytical part, the customer of the product is introduced. The concept of digital book is examined, the development of books is reviewed, a comparison of digital and printed books is made, and efforts are made to clearly examine similar products. An analysis of software and digital book formats is being conducted to better prepare for the creation of an interactive tale. The project part discusses the reasons for choosing the fairy tale "Dragon named Anxiety". The product was made in parts. First of all, a framing is created to make it clearer what the whole picture of the fairy tale should look like, then the illustrations are drawn and the movement of the drawings is created, the voice-over for the tale is recorded and the sound is processed. After creating the fairy tale, product testing is performed. Upon completion of the product development, economic calculations are performed to estimate the value of the product and determine equipment depreciation. en_US
dc.description.abstract Baigiamasis darbas Interaktyvios pasakos ,,Slibinas vardu Nerimas“ kūrimas yra skirtas tam, kad studentai galėtų pademonstruoti studijų metais įgytas žinias. Baigiamojo darbo metu buvo kuriama pasaka „Slibinas vardu Nerimas“. Šio darbo tikslas pritraukti vaikus skaityti ir domėtis knygomis. UAB „Vaiga“ yra šios pasakos užsakovai. Darbo tikslas — pademonstruoti studijų metu įgytas žinias kuriant produktą. Analitinėje dalyje aptariamas užsakovas. Nagrinėjama skaitmeninės knygos sąvoka, apžvelgiama knygų raida, atliekamas skaitmeninių ir spausdintų knygų palyginimas, taip pat stengiamasi aiškiai išnagrinėti panašius produktus. Siekiant dar geriau pasiruošti interaktyvios pasakos kūrimui, atliekama programinės įrangos ir skaitmeninių knygų formatų analizė. Projektinėje dalyje aptariama dėl kokių priežasčių pasirinkta pasaka „Slibinas vardu Nerimas“. Produktas buvo atliekamas dalimis. Visų pirma sukuriama kadruotė, kad būtų aiškiau kaip turėtų atrodyti visas pasakos vaizdas, paskui piešiamos iliustracijos ir kuriamas piešinių judėjimas, atliekamas pasakos įgarsinimas ir garso tvarkymas. Pabaigus kurti pasaką atliekamas produkto testavimas. Pabaigus produkto kūrimo darbus, atliekami ekonominiai skaičiavimai įvertinti produkto vertei ir nustatyti įrangos nusidėvėjimą. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Interaktyvi pasaka, baigiamasis darbas, skaitmeninė knyga. en_US
dc.title Interaktyvios pasakos ,,Slibinas vardu Nerimas“ kūrimas en_US
dc.title.alternative Creation of the interactive fairy-tale A Dragon Named Anxiety en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra