dc.contributor.author |
Baltranaitė, Monika |
|
dc.date.accessioned |
2022-07-29T08:38:45Z |
|
dc.date.available |
2022-07-29T08:38:45Z |
|
dc.date.issued |
2022-06-08 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6142 |
|
dc.description |
This thesis focuses on service quality, service quality models and methods, and their application in leisure organisations. It analyses the results of the study and
presents recommendations that will improve the quality of services of UAB "Lietuvis". |
en_US |
dc.description.abstract |
Šiame darbe kalbama apie laisvalaikio organizacijos paslaugų kokybę, paslaugų kokybės modelius ir metodus, jų pritaikymą. Analizuojami atlikto tyrimo rezultatai ir pateikiamos rekomendacijos, kurios pagerins UAB ,,Lietuvis“ paslaugų kokybę. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Paslaugų kokybė, vartotojų požiūris, laisvalaikio organizacija |
en_US |
dc.title |
Laisvalaikio organizacijos UAB ,,Lietuvis“ paslaugų kokybės tobulinimas vartotojų požiūriu |
en_US |
dc.title.alternative |
Improving the Service Quality of the Leisure Organisation Lietuvis, UAB from the Consumers‘ Point of View |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |