DSpace talpykla

Laisvalaikio organizacijos UAB ,,Lietuvis“ paslaugų kokybės tobulinimas vartotojų požiūriu

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Baltranaitė, Monika
dc.date.accessioned 2022-07-29T08:38:45Z
dc.date.available 2022-07-29T08:38:45Z
dc.date.issued 2022-06-08
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6142
dc.description This thesis focuses on service quality, service quality models and methods, and their application in leisure organisations. It analyses the results of the study and presents recommendations that will improve the quality of services of UAB "Lietuvis". en_US
dc.description.abstract Šiame darbe kalbama apie laisvalaikio organizacijos paslaugų kokybę, paslaugų kokybės modelius ir metodus, jų pritaikymą. Analizuojami atlikto tyrimo rezultatai ir pateikiamos rekomendacijos, kurios pagerins UAB ,,Lietuvis“ paslaugų kokybę. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Paslaugų kokybė, vartotojų požiūris, laisvalaikio organizacija en_US
dc.title Laisvalaikio organizacijos UAB ,,Lietuvis“ paslaugų kokybės tobulinimas vartotojų požiūriu en_US
dc.title.alternative Improving the Service Quality of the Leisure Organisation Lietuvis, UAB from the Consumers‘ Point of View en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra