Santrauka:
2013-2022 metų Lietuvos valstybinėje švietimo strategijoje nurodyta, jog tėvai yra nepatenkinti esama švietimo sistema, pageidauja kad vaikai būtų ne tik mokomi formalių
mokslų, tačiau ir daugiau pamokų susijusių su individualių sugebėjimų, lyderystės ir asmenybės tobulėjimo ugdymu. Kaip teigiama strategijoje (2013) „Vien formaliuoju ugdymo turiniu nesuteikiama pakankamai galimybių saviraiškai, lyderystei realizuoti, charakteriui ir tapatybei sukurti, tautinei savimonei atsirasti, kultūros kūrėjo vaidmeniui įsisąmoninti, kūrybos laisvei ir kūrybiškumui skleistis, gamtos pažinimui ir verslumui ugdyti“.
Description:
The Lithuanian National Education Strategy for 2013-2022 states that parents are dissatisfied with the current education system and want their children to be taught not only formal sciences, but also more lessons related to the development of individual abilities, leadership and personality development. As stated in the Strategy (2013), “The formal content of education alone does not provide sufficient opportunities for self-expression, leadership, character and identity creation, the emergence of national self-awareness, the role of cultural creator, the spread of creative freedom and creativity, nature and entrepreneurship”.