DSpace talpykla

UAB ,,Laustiga“ įvaizdžio tobulinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Poškutė, Eglė
dc.date.accessioned 2022-07-29T05:37:45Z
dc.date.available 2022-07-29T05:37:45Z
dc.date.issued 2022-06-09
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6124
dc.description The first part of the work reveals theoretical aspects of the company's image, presents the concept, importance and structure of the company's image. The second part of the work presents the characteristics of Laustiga, UAB company and its image on the Internet. This section also presents the methodology of the research and research results. The third part of the work presents a plan of recommended measures to improve the company's image and their costs. The main problem of the Image improvement of Laustiga, UAB. An image is considered one of the key elements of an organization or company. To make a business successful it is very important to create a proper image of it, keep it up to date, improve it in the right ways and manage it. However, “Laustiga” UAB do not invest in efforts to improve their image, despite all its advantages. The aim of the Image improvement of Laustiga, UAB. Identify the most effective measures to improve the company's image. en_US
dc.description.abstract Pirmoje darbo dalyje analizuojami įmonės įvaizdžio teoriniai aspektai, pateikiama įmonės įvaizdžio samprata, svarba bei struktūra. Taip pat teorinėje dalyje aptariami vidinį bei išorinį įmonės įvaizdį formuojantys veiksniai bei pateikiamos įvaizdžio tobulinimo priemonės. Antroje darbo dalyje pristatoma įmonės veikla bei įmonės įvaizdžio analizė. Taip pat pristatoma vartotojų ir darbuotojų nuomonės apie įmonės įvaizdį tyrimo metodika bei atliekama tyrimo rezultatų analizė ir interpretavimas. Trečioje darbo dalyje pateikiamas rekomenduojamų įmonės įvaizdžio tobulinimo priemonių ir jų išlaidų planas. Darbo problema. Įvaizdis laikomas vienas iš reikšminių organizacijos ar įmonės elementų, jo reikšmė vis labiau stiprėja. Norint, kad įmonę lydėtų sėkmė ne vienerius metus, labai svarbu susikurti tinkamą jos įvaizdį, jį nuolat atnaujinti, tobulinti ir valdyti. Baigiamajame darbe analizuojama įmonė deda per mažai pastangų į įvaizdžio tobulinimą, netiria, koks yra jos įvaizdis bei kokios būtų galimos jo tobulinimo priemonės, nepaisant visų jo suteikiamų privalumų. Taigi, darbe keliamas probleminis klausimas: kokie veiksniai lėmė esamą UAB ,,Laustiga“ įvaizdį? Darbo tikslas. Nustatyti veiksmingiausias įmonės įvaizdžio tobulinimo priemones. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Įvaizdis, tobulinimas, sprendimai. en_US
dc.title UAB ,,Laustiga“ įvaizdžio tobulinimas en_US
dc.title.alternative Image Improvement of Laustiga, UAB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra