dc.contributor.author |
Poškutė, Eglė |
|
dc.date.accessioned |
2022-07-29T05:37:45Z |
|
dc.date.available |
2022-07-29T05:37:45Z |
|
dc.date.issued |
2022-06-09 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6124 |
|
dc.description |
The first part of the work reveals theoretical
aspects of the company's image, presents the concept, importance and structure of the company's
image. The second part of the work presents the characteristics of Laustiga, UAB company and its
image on the Internet. This section also presents the methodology of the research and research results.
The third part of the work presents a plan of recommended measures to improve the company's image
and their costs. The main problem of the Image improvement of Laustiga, UAB. An image is considered
one of the key elements of an organization or company. To make a business successful it is very
important to create a proper image of it, keep it up to date, improve it in the right ways and manage
it. However, “Laustiga” UAB do not invest in efforts to improve their image, despite all its
advantages.
The aim of the Image improvement of Laustiga, UAB. Identify the most effective measures
to improve the company's image. |
en_US |
dc.description.abstract |
Pirmoje darbo dalyje analizuojami įmonės
įvaizdžio teoriniai aspektai, pateikiama įmonės įvaizdžio samprata, svarba bei struktūra. Taip pat
teorinėje dalyje aptariami vidinį bei išorinį įmonės įvaizdį formuojantys veiksniai bei pateikiamos
įvaizdžio tobulinimo priemonės. Antroje darbo dalyje pristatoma įmonės veikla bei įmonės įvaizdžio
analizė. Taip pat pristatoma vartotojų ir darbuotojų nuomonės apie įmonės įvaizdį tyrimo metodika
bei atliekama tyrimo rezultatų analizė ir interpretavimas. Trečioje darbo dalyje pateikiamas
rekomenduojamų įmonės įvaizdžio tobulinimo priemonių ir jų išlaidų planas. Darbo problema. Įvaizdis laikomas vienas iš reikšminių organizacijos ar įmonės elementų,
jo reikšmė vis labiau stiprėja. Norint, kad įmonę lydėtų sėkmė ne vienerius metus, labai svarbu
susikurti tinkamą jos įvaizdį, jį nuolat atnaujinti, tobulinti ir valdyti. Baigiamajame darbe
analizuojama įmonė deda per mažai pastangų į įvaizdžio tobulinimą, netiria, koks yra jos įvaizdis bei
kokios būtų galimos jo tobulinimo priemonės, nepaisant visų jo suteikiamų privalumų. Taigi, darbe
keliamas probleminis klausimas: kokie veiksniai lėmė esamą UAB ,,Laustiga“ įvaizdį?
Darbo tikslas. Nustatyti veiksmingiausias įmonės įvaizdžio tobulinimo priemones. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Įvaizdis, tobulinimas, sprendimai. |
en_US |
dc.title |
UAB ,,Laustiga“ įvaizdžio tobulinimas |
en_US |
dc.title.alternative |
Image Improvement of Laustiga, UAB |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |