dc.contributor.author |
Dovalis, Justas |
|
dc.contributor.author |
Želnys, Dominykas |
|
dc.date.accessioned |
2022-07-28T11:19:11Z |
|
dc.date.available |
2022-07-28T11:19:11Z |
|
dc.date.issued |
2022-06-09 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6117 |
|
dc.description |
Theoretical
part discusses the solutions for increasing sales through marketing tools, as well as the possibilities of
increasing sales by applying marketing decisions and determining the impact of marketing decisions on
them. In the analytical part, the analysis of JSC “Elstila” macro – environment, competitors, consumers
and marketing activities is done. Also the results of the research of increasing sales of JSC “Elstila” by
improving marketing complex mix and the secret customer are presented. The main problem of the professional BA thesis. Having all the necessary resources, JSC
“Elstila” pays little attention to retail sales and its promotion tools using marketing mix. Therefore, the
problem of the BA can be formulated with question: Which and how improved marketing mix elements
would help to increase sales at JSC “Elstila”.
The aim of the professional BA thesis. The aim of BA is to theoretically and practically justify
the sales increasement decisions of JSC “Elstila” by improving marketing mix. |
en_US |
dc.description.abstract |
Teorinėje
dalyje aptariama pardavimų didinimo marketingo priemonėmis sprendimai, taip pat aptariamos
pardavimų didinimo galimybės taikant marketingo sprendimus bei marketingo sprendimų poveikio
pardavimams nustatymas. Analitinėje dalyje atliekama UAB „Elstila“ makroaplinkos, konkurentų,
vartotojų bei marketingo veiklos analizės ir pristatomi UAB „Elstila“ pardavimų didinimo tobulinant
marketingo kompleksą bei slapto pirkėjo tyrimų rezultatai. Projektinėje dalyje aprašomi siūlomi
tobulinimo sprendimai probleminėms marketingo komplekso dalims, pateikiamas detalus marketingo
komplekso dalių tobulinimo planas bei finansinis priemonių pagrindimas. Darbo problema. UAB „Elstila“ turėdama visus reikiamus resursus skiria nedaug dėmesio
mažmeninei prekybai ir jos skatinimo priemonėms naudojantis marketingo kompleksu. Dėl to darbo
problemą galima suformuluoti klausimu: Kokie marketingo komplekso tobulinimo veiksmai padėtų
UAB „Elstila“ didinti pardavimus?
Darbo tikslas - teoriškai ir praktiškai pagrįsti UAB „Elstila“ pardavimų didinimo sprendimus
tobulinant marketingo veiksmus. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Pardavimai, didinimas, marketingas, sprendimai. |
en_US |
dc.title |
UAB „Elstila“ pardavimų didinimas tobulinant marketingo sprendimus |
en_US |
dc.title.alternative |
Increasing Sales by Improving Marketing Solutions in Elstila, UAB |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |