dc.contributor.author |
Čepauskaitė, Ugnė |
|
dc.date.accessioned |
2022-07-28T10:29:40Z |
|
dc.date.available |
2022-07-28T10:29:40Z |
|
dc.date.issued |
2022-06-09 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6110 |
|
dc.description |
The theoretical part of the work deals with the concepts of competition and
competitiveness, strategies for gaining competitive advantages and the importance of the marketing
complex to strengthen competitive advantages. The analytical part of the work presents the analysis
of the competitive activities of AB ORLEN Baltics Retail: the company's activities, micro and macro
environments, marketing complex and SWOT. A quantitative study was formed and performed. The
obtained research results and conclusions are presented. In the project part – solutions for
strengthening competitive advantages are formed. Main problem – all gas station networks have similar or even identical services, so it is
essential to stand out. As a result, the question arises – by what means can AB ORLEN Baltics Retail
strengthen its competitive advantages in the market?
Objectives – to identify opportunities and measures to strengthen the competitive
advantages of AB ORLEN Baltics Retail in the market. |
en_US |
dc.description.abstract |
Teorinėje darbo dalyje nagrinėjamos konkurencijos ir konkurencingumo
sampratos, konkurencinių pranašumų įgijimo strategijos bei marketingo komplekso svarba siekiant
stiprinti konkurencinius pranašumus. Analitinėje darbo dalyje pateikiamos AB „ORLEN Baltics
Retail“ konkurencingumui įtakos turinčios analizės: įmonės veiklos, mikro ir makro aplinkų,
marketingo komplekso bei SSGG. Suformuotas ir atliktas kiekybinis tyrimas. Pateikti gauti tyrimo
rezultatai bei išvados. Projektinėje dalyje – formuojami sprendimai konkurencinių pranašumų
stiprinimui. Darbo problema. Visi degalinių tinklai pasižymi panašiomis ar net identiškomis
teikiamomis paslaugomis, todėl privalu išsiskirti. To pasėkoje kyla klausimas – kokiomis
priemonėmis AB „ORLEN Baltics Retail“ gali stiprinti konkurencinius pranašumus rinkoje?
Darbo tikslas – nustatyti AB „ORLEN Baltics Retail“ konkurencinių pranašumų rinkoje
stiprinimo galimybes ir priemones. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Konkurenciniai pranašumai, stiprinimas, sprendimai. |
en_US |
dc.title |
AB „ORLEN Baltics Retail“ konkurencinių pranašumų stiprinimas |
en_US |
dc.title.alternative |
Strengthening the Competitive Advantages of ORLEN Baltics Retail, AB |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |