DSpace talpykla

AB „ORLEN Baltics Retail“ konkurencinių pranašumų stiprinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Čepauskaitė, Ugnė
dc.date.accessioned 2022-07-28T10:29:40Z
dc.date.available 2022-07-28T10:29:40Z
dc.date.issued 2022-06-09
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6110
dc.description The theoretical part of the work deals with the concepts of competition and competitiveness, strategies for gaining competitive advantages and the importance of the marketing complex to strengthen competitive advantages. The analytical part of the work presents the analysis of the competitive activities of AB ORLEN Baltics Retail: the company's activities, micro and macro environments, marketing complex and SWOT. A quantitative study was formed and performed. The obtained research results and conclusions are presented. In the project part – solutions for strengthening competitive advantages are formed. Main problem – all gas station networks have similar or even identical services, so it is essential to stand out. As a result, the question arises – by what means can AB ORLEN Baltics Retail strengthen its competitive advantages in the market? Objectives – to identify opportunities and measures to strengthen the competitive advantages of AB ORLEN Baltics Retail in the market. en_US
dc.description.abstract Teorinėje darbo dalyje nagrinėjamos konkurencijos ir konkurencingumo sampratos, konkurencinių pranašumų įgijimo strategijos bei marketingo komplekso svarba siekiant stiprinti konkurencinius pranašumus. Analitinėje darbo dalyje pateikiamos AB „ORLEN Baltics Retail“ konkurencingumui įtakos turinčios analizės: įmonės veiklos, mikro ir makro aplinkų, marketingo komplekso bei SSGG. Suformuotas ir atliktas kiekybinis tyrimas. Pateikti gauti tyrimo rezultatai bei išvados. Projektinėje dalyje – formuojami sprendimai konkurencinių pranašumų stiprinimui. Darbo problema. Visi degalinių tinklai pasižymi panašiomis ar net identiškomis teikiamomis paslaugomis, todėl privalu išsiskirti. To pasėkoje kyla klausimas – kokiomis priemonėmis AB „ORLEN Baltics Retail“ gali stiprinti konkurencinius pranašumus rinkoje? Darbo tikslas – nustatyti AB „ORLEN Baltics Retail“ konkurencinių pranašumų rinkoje stiprinimo galimybes ir priemones. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Konkurenciniai pranašumai, stiprinimas, sprendimai. en_US
dc.title AB „ORLEN Baltics Retail“ konkurencinių pranašumų stiprinimas en_US
dc.title.alternative Strengthening the Competitive Advantages of ORLEN Baltics Retail, AB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra