DSpace talpykla

Prekės ženklo „Eurokos“ įvaizdžio stiprinimas gerinant aptarnavimo kokybę

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Butkutė, Milda
dc.date.accessioned 2022-07-28T07:34:38Z
dc.date.available 2022-07-28T07:34:38Z
dc.date.issued 2022-06-09
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6105
dc.description The first section of the paper examines the relationship between brand value and image in the literature, the relevance of quality in enhancing the brand image, and image enhancement options. The second section examines the “Eurokos“ brand’s identity and customer service, identifies key competitors, analyses the market, and analyses the findings of the consumer survey. The final section, after assessing the theoretical background and research results, makes recommendations for increasing the “Eurokos“ brand's service quality. The main problem - poor service while offering customer’s services. The aim is to make recommendations for enhancing the “Eurokos” service quality enhancements, based on theoretical solutions and practical research. The purpose of this method is to strengthen the “Eurokos” brand's image through excellent service. en_US
dc.description.abstract Pirmoje darbo dalyje yra išanalizuojama prekės ženklo vertės ir įvaizdžio sąvokos literatūroje, įvaizdžiui įtaką darantys veiksniai, aptarnavimo kokybė bei įvaizdžio stiprinimo sprendimai. Antroje dalyje yra atliekama prekės ženklo „Eurokos“ identiteto ir klientų aptarnavimo analizė, išskiriami pagrindiniai konkurentai, analizuojama rinka, atliekama vartotojų nuomonės tyrimo rezultatų analizė. Trečioje dalyje išanalizavus teorinius aspektus ir atlikto tyrimo rezultatus pateikiamos rekomendacijos prekės ženklo „Eurokos“ aptarnavimo kokybei gerinti. Darbo problema – nepakankamos darbuotojų žinios bei nekokybiškas aptarnavimas teikiant aptarnavimo paslaugas – silpnina prekės ženklo įvaizdį. Iš to kyla klausimas – kokie aptarnavimo kokybės gerinimo sprendimai sustiprintų prekės ženklo įvaizdį? Darbo tikslas – pateikti prekės ženklo „Eurokos“ aptarnavimo kokybės gerinimo rekomendacijas, kurios stiprintų įvaizdį, pagrįstas teoriniais sprendimais ir empiriniu tyrimu. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Prekės ženklas, įvaizdis, stiprinimas, aptarnavimas, kokybė. en_US
dc.title Prekės ženklo „Eurokos“ įvaizdžio stiprinimas gerinant aptarnavimo kokybę en_US
dc.title.alternative Strengthening the Image of the Eurokos Brand by Improving the Quality of Service en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra