dc.contributor.author |
Petraitis, Džiugas |
|
dc.date.accessioned |
2022-07-28T06:31:34Z |
|
dc.date.available |
2022-07-28T06:31:34Z |
|
dc.date.issued |
2022-06-09 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6093 |
|
dc.description |
The theoretical part identifies the factors that determine the application of
content marketing, analyzes the process of attracting content marketing users, discusses the benefits
of application of content marketing. In the analytical part of the work, the company is analyzed,
based on secondary sources and a questionnaire, the content marketing tools of the PokerEssence
project are discussed in their communication, which are summarized in the same part. The third part
presents solutions for attracting content marketing customers through social networks. The main problem of the thesis – In order for a company operating in the entertainment
market to create a picture of a unique experience for the consumer, it is important to find out, what
content marketing solutions on social networks would help to attract new users?
The aim of the thesis – Analyze the content marketing solutions implemented by the
Elija LT PokerEssence project and provide suggestions for improving content marketing on social
networks. |
en_US |
dc.description.abstract |
Teorinėje dalyje nustatomi turinio rinkodaros taikymą lemiantys
veiksniai, analizuojamas turinio rinkodaros vartotojų pritraukimo procesas, aptariama turinio
rinkodaros taikymo nauda. Analitinėje darbo dalyje analizuojama įmonė, remiamasi antriniais
šaltiniais bei anketine apklausa, aptariamos projekto „PokerEssence“ turinio rinkodaros priemonės
taikomos jų komunikacijoje, kurios apibendrinamos toje pačioje dalyje. Trečioje dalyje pateikiami
turinio rinkodaros per socialinius tinklus klientų pritraukimo sprendimai. Darbo problema – Tam, kad įmonė, veikianti pramogų rinkoje galėtų vartotojui sukurti
unikalios patirties paveikslą, svarbu išsiaiškinti, kokie turinio rinkodaros sprendimai socialiniuose
tinkluose padėtų pritraukti naujų vartotojų?
Darbo tikslas – Išanalizuoti įmonės „Elija LT“ projekto „PokerEssence“ vykdomus turinio
rinkodaros sprendimus ir pateikti turinio rinkodaros socialiniuose tinkluose tobulinimo pasiūlymus. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Turinio rinkodara, sprendimai, socialiniai tinklai, nauji vartotojai, pritraukimas. |
en_US |
dc.title |
UAB „Elija LT“ projekto „PokerEssence“ turinio rinkodaros sprendimai socialiniuose tinkluose siekiant pritraukti naujus vartotojus |
en_US |
dc.title.alternative |
Elija LT, UAB Project PokerEssence Content Marketing Solutions on Social Networks to Attract New Consumers |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |