DSpace talpykla

UAB „Elija LT“ projekto „PokerEssence“ turinio rinkodaros sprendimai socialiniuose tinkluose siekiant pritraukti naujus vartotojus

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Petraitis, Džiugas
dc.date.accessioned 2022-07-28T06:31:34Z
dc.date.available 2022-07-28T06:31:34Z
dc.date.issued 2022-06-09
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6093
dc.description The theoretical part identifies the factors that determine the application of content marketing, analyzes the process of attracting content marketing users, discusses the benefits of application of content marketing. In the analytical part of the work, the company is analyzed, based on secondary sources and a questionnaire, the content marketing tools of the PokerEssence project are discussed in their communication, which are summarized in the same part. The third part presents solutions for attracting content marketing customers through social networks. The main problem of the thesis – In order for a company operating in the entertainment market to create a picture of a unique experience for the consumer, it is important to find out, what content marketing solutions on social networks would help to attract new users? The aim of the thesis – Analyze the content marketing solutions implemented by the Elija LT PokerEssence project and provide suggestions for improving content marketing on social networks. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje nustatomi turinio rinkodaros taikymą lemiantys veiksniai, analizuojamas turinio rinkodaros vartotojų pritraukimo procesas, aptariama turinio rinkodaros taikymo nauda. Analitinėje darbo dalyje analizuojama įmonė, remiamasi antriniais šaltiniais bei anketine apklausa, aptariamos projekto „PokerEssence“ turinio rinkodaros priemonės taikomos jų komunikacijoje, kurios apibendrinamos toje pačioje dalyje. Trečioje dalyje pateikiami turinio rinkodaros per socialinius tinklus klientų pritraukimo sprendimai. Darbo problema – Tam, kad įmonė, veikianti pramogų rinkoje galėtų vartotojui sukurti unikalios patirties paveikslą, svarbu išsiaiškinti, kokie turinio rinkodaros sprendimai socialiniuose tinkluose padėtų pritraukti naujų vartotojų? Darbo tikslas – Išanalizuoti įmonės „Elija LT“ projekto „PokerEssence“ vykdomus turinio rinkodaros sprendimus ir pateikti turinio rinkodaros socialiniuose tinkluose tobulinimo pasiūlymus. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Turinio rinkodara, sprendimai, socialiniai tinklai, nauji vartotojai, pritraukimas. en_US
dc.title UAB „Elija LT“ projekto „PokerEssence“ turinio rinkodaros sprendimai socialiniuose tinkluose siekiant pritraukti naujus vartotojus en_US
dc.title.alternative Elija LT, UAB Project PokerEssence Content Marketing Solutions on Social Networks to Attract New Consumers en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra