DSpace talpykla

UAB „SME Finance“ pardavimų didinimas marketingo komunikacijos priemonėmis

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Rukaitė, Indrė
dc.date.accessioned 2022-07-22T07:55:37Z
dc.date.available 2022-07-22T07:55:37Z
dc.date.issued 2022-06-09
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6042
dc.description The theoretical part presents the concept of sales and marketing communication tools. It analyses the possibilities of increasing sales through marketing communication tools and their impact on sales. The analytical part presents the activities and sales analysis of UAB “SME Finance” and the external environmental factors affecting this company. Also provided UAB “SME Finance” marketing communication tools, SWOT analysis and the investigation and its results. In the project part presents proposals for increasing the sales of UAB "SME Finance" by means of marketing communication tools. Work problem - that the financial sector is competitive, and it is particularly difficult to differentiate in the financial sector. Lack of or inadequate communication about the company and its activities increases the risk of declining sales. The emerging problem is how and by what marketing communication tools increase the sales of UAB “SME Finance”? The aim of the work - after evaluating the sales of UAB SME Finance provide marketing communication tools to increase sales. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje pateikiama pardavimų ir marketingo komunikacijos priemonių samprata. Analizuojamos pardavimų didinimo galimybės pasitelkiant marketingo komunikacijos priemones ir jų poveikio pardavimams nustatymas. Analitinėje dalyje pateikiama UAB ,,SME Finance“ veikla ir pardavimų analizė bei išoriniai aplinkos veiksniai darantys įtaką šiai įmonei. Taip pat UAB ,,SME Finance“ marketingo komunikacijos priemonių ir SSGG analizės bei atliekamas tyrimas ir pateikiami jo rezultatai. Projektinėje dalyje pateikiami pasiūlymai UAB ,,SME Finance‘‘ pardavimų didinimui pasitelkiant marketingo komunikacijos priemones. Darbo problema - finansų sektorius yra konkurencingas ir jame išsiskirti ypatingai sunku, kadangi teikiami produktai/paslaugos yra labai panašios. Komunikacijos apie įmonę ir jos veiklą nebuvimas ar jos netinkamumas didina pardavimų mažėjimo riziką. Kylanti problema, kaip ir kokiomis marketingo komunikacijos priemonėmis padidinti UAB ,,SME Finance" pardavimus? Darbo tikslas - įvertinus UAB ,,SME Finance“ pardavimus pateikti marketingo komunikacijos priemones pardavimų didinimui. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Pardavimų didinimas, marketingas, komunikacija, priemonės. en_US
dc.title UAB „SME Finance“ pardavimų didinimas marketingo komunikacijos priemonėmis en_US
dc.title.alternative Increasing Sales of SME Finance, UAB through Marketing Communication Means en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra