dc.contributor.author |
Rukaitė, Indrė |
|
dc.date.accessioned |
2022-07-22T07:55:37Z |
|
dc.date.available |
2022-07-22T07:55:37Z |
|
dc.date.issued |
2022-06-09 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6042 |
|
dc.description |
The theoretical part presents the concept of sales and marketing
communication tools. It analyses the possibilities of increasing sales through marketing
communication tools and their impact on sales. The analytical part presents the activities and sales
analysis of UAB “SME Finance” and the external environmental factors affecting this company. Also
provided UAB “SME Finance” marketing communication tools, SWOT analysis and the
investigation and its results. In the project part presents proposals for increasing the sales of UAB
"SME Finance" by means of marketing communication tools. Work problem - that the financial sector is competitive, and it is particularly difficult to
differentiate in the financial sector. Lack of or inadequate communication about the company and its
activities increases the risk of declining sales. The emerging problem is how and by what marketing
communication tools increase the sales of UAB “SME Finance”?
The aim of the work - after evaluating the sales of UAB SME Finance provide marketing
communication tools to increase sales. |
en_US |
dc.description.abstract |
Teorinėje dalyje pateikiama pardavimų ir marketingo komunikacijos
priemonių samprata. Analizuojamos pardavimų didinimo galimybės pasitelkiant marketingo
komunikacijos priemones ir jų poveikio pardavimams nustatymas. Analitinėje dalyje pateikiama
UAB ,,SME Finance“ veikla ir pardavimų analizė bei išoriniai aplinkos veiksniai darantys įtaką šiai
įmonei. Taip pat UAB ,,SME Finance“ marketingo komunikacijos priemonių ir SSGG analizės bei
atliekamas tyrimas ir pateikiami jo rezultatai. Projektinėje dalyje pateikiami pasiūlymai UAB ,,SME
Finance‘‘ pardavimų didinimui pasitelkiant marketingo komunikacijos priemones. Darbo problema - finansų sektorius yra konkurencingas ir jame išsiskirti ypatingai sunku,
kadangi teikiami produktai/paslaugos yra labai panašios. Komunikacijos apie įmonę ir jos veiklą
nebuvimas ar jos netinkamumas didina pardavimų mažėjimo riziką. Kylanti problema, kaip ir
kokiomis marketingo komunikacijos priemonėmis padidinti UAB ,,SME Finance" pardavimus?
Darbo tikslas - įvertinus UAB ,,SME Finance“ pardavimus pateikti marketingo
komunikacijos priemones pardavimų didinimui. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Pardavimų didinimas, marketingas, komunikacija, priemonės. |
en_US |
dc.title |
UAB „SME Finance“ pardavimų didinimas marketingo komunikacijos priemonėmis |
en_US |
dc.title.alternative |
Increasing Sales of SME Finance, UAB through Marketing Communication Means |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |