DSpace talpykla

UAB „Valumina“ vidinio marketingo priemonių poveikis įmonės veiklos rezultatams

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Jankauskaitė, Ugnė
dc.date.accessioned 2022-07-21T11:09:29Z
dc.date.available 2022-07-21T11:09:29Z
dc.date.issued 2022-06-09
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6030
dc.description The first part is theoretical, which analyses the insights of different authors from the aspect of internal marketing, discusses different models of internal marketing and applied measures in organizations. The second part presents an analysis of the situation of UAB Valumina, presents the company's activities, analysis of customers and competitors, analysis of the external environment and6 internal marketing solutions applied in the company. The second part also describes an empirical study. The main problem of the (professional BA thesis) - UAB Valumina is experiencing a shortage of employees and their high flow, and the number of dissatisfied customers is growing. Constantly changing employees also affect the quality of services provided. UAB Valumina does not use all the opportunities of internal marketing that could help solve this problem. So what internal marketing tools encourage employees to achieve the best results? The aim of the (professional BA thesis) - after analysing the theoretical aspects of the impact of internal marketing on the results of organizations, performing the analysis of the company's situation and empirical research, provide recommendations for the improvement of UAB Valumina's internal marketing tools, the impact of which would be reflected in the company's performance. en_US
dc.description.abstract Pirmoji dalis yra teorinė, kurioje analizuojama skirtingų autorių įžvalgos vidinio marketingo aspektu, aptariami skirtingi vidinio marketingo modeliai ir taikomos priemonės organizacijose. Antroje dalyje pateikiama UAB „Valumina“ situacijos analizė, pristatoma bendrovės vykdoma veikla, klientų ir konkurentų analizė, išorinės aplinkos analizė ir įmonėje taikomi vidinio marketingo sprendimai. Antroje dalyje taip pat aprašomas empirinis tyrimas. Trečioje dalyje pateikiami konkretūs probleminių sričių sprendimo būdai, vėliau rašto darbas apibendrinamas. Darbo problema – UAB „Valumina“ yra jaučiamas darbuotojų stygius ir didelis jų tekamumas, daugėja nepatenkintų klientų. Nuolat besikeičiantys darbuotojai daro įtaką ir teikiamų paslaugų kokybei. UAB „Valumina“ neišnaudoja visų vidinio marketingo galimybių, kurios galėtų padėti sprendžiant šią problemą. Taigi kokios vidinio marketingo priemonės skatina darbuotojus siekti geriausių rezultatų? Darbo tikslas – išanalizavus vidinio marketingo įtakos organizacijų rezultatams teorinius aspektus, atlikus įmonės situacijos analizę ir empirinį tyrimą, pateikti rekomendacijas UAB „Valumina“ vidinio marketingo priemonių tobulinimui, kurių poveikis atsispindėtų įmonės veiklos rezultatuose. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Vidinis marketingas, priemonės, įmonė, veiklos rezultatai. en_US
dc.title UAB „Valumina“ vidinio marketingo priemonių poveikis įmonės veiklos rezultatams en_US
dc.title.alternative Impact of Internal Marketing Measures on Valumina, UAB Company Performance en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra