Prekės ženklo „Equa“ įvaizdžio tobulinimo sprendimai

Loading...
Thumbnail Image

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Teorinėje dalyje analizuojami prekės ženklo įvaizdžio teoriniai sprendimai. Analitinėje dalyje atliekama prekės ženklo „EQUA“ esamo įvaizdžio analizė bei aptariami vartotojų nuomonės tyrimo rezultatai. Projektinėje dalyje pateikiami prekės ženklo „EQUA“ įvaizdžio tobulinimo sprendimai. Darbo problema – kaip patobulinti prekės ženklo „EQUA“ įvaizdį? Darbo tikslas – atlikus mokslinės literatūros analizę ir empirinį tyrimą, pateikti projektinius prekės ženklo „EQUA“ įvaizdžio tobulinimo sprendimus.

Description

The theoretical part analyzes the theoretical solutions of the brand image. In the analytical part, the analysis of the current image of the brand "EQUA" is carried out and the results of the consumer opinion survey are discussed. The project part presents solutions for improving the image of the brand "EQUA". The main problem of the (professional BA thesis) – how to improve the image of the brand "EQUA"? The aim of the (professional BA thesis) – after the analysis of scientific literature and empirical research, to provide design solutions for improving the image of the brand "EQUA".

Citation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By