DSpace talpykla

Prekės ženklo „Equa“ įvaizdžio tobulinimo sprendimai

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Šablavinskaitė, Miglė
dc.date.accessioned 2022-07-21T10:27:42Z
dc.date.available 2022-07-21T10:27:42Z
dc.date.issued 2022-06-09
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6026
dc.description The theoretical part analyzes the theoretical solutions of the brand image. In the analytical part, the analysis of the current image of the brand "EQUA" is carried out and the results of the consumer opinion survey are discussed. The project part presents solutions for improving the image of the brand "EQUA". The main problem of the (professional BA thesis) – how to improve the image of the brand "EQUA"? The aim of the (professional BA thesis) – after the analysis of scientific literature and empirical research, to provide design solutions for improving the image of the brand "EQUA". en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje analizuojami prekės ženklo įvaizdžio teoriniai sprendimai. Analitinėje dalyje atliekama prekės ženklo „EQUA“ esamo įvaizdžio analizė bei aptariami vartotojų nuomonės tyrimo rezultatai. Projektinėje dalyje pateikiami prekės ženklo „EQUA“ įvaizdžio tobulinimo sprendimai. Darbo problema – kaip patobulinti prekės ženklo „EQUA“ įvaizdį? Darbo tikslas – atlikus mokslinės literatūros analizę ir empirinį tyrimą, pateikti projektinius prekės ženklo „EQUA“ įvaizdžio tobulinimo sprendimus. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Prekės ženklas, įvaizdis, tobulinimas, sprendimai. en_US
dc.title Prekės ženklo „Equa“ įvaizdžio tobulinimo sprendimai en_US
dc.title.alternative Decisions for Improving the Image of Equa Brand en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra