Santrauka:
Darbe analizuojama žemės ūkio technikos marketingo kompleksas, įmonėje AB
„Lytagra“. Analizuojant marketingo komplekso elementus, ieškoma tobulinimo galimybių.
Siekiant išlaikyti lyderių poziciją rinkoje, labai svarbu reaguoti į rinkoje nuolatos vykstančius
pasikeitimus, gebėti adaptuotis prie naujovių bei klientams pasiūlyti šiuolaikiškiausią žemės ūkio
techniką rinkoje. Įmonė didelį dėmesį skiria rinkodarai, tačiau ne visi klientai vis tiek yra
patenkinti siūlomomis paslaugomis bei pačiu prekybos procesu. Teorinėje dalyje analizuojamas marketingo kompleksas, analitinėje dalyje tiriama rinka, konkurentai bei pati įmonė, projektinėje dalyje pateikiami tobulinimo sprendimai. Darbo tikslas: išanalizavus AB „Lytagra“ žemės ūkio technikos marketingo kompleksą,
pateikti tobulinimo sprendimus.
Description:
The document analyzes the marketing complex of agricultural machinery in the company
AB Lytagra. When analyzing the elements of the marketing complex opportunities for
improvement are sought. In order to maintain a leading position in the market it is very important
to respond to the constant changes in the market to be able to adapt to innovations and to offer
customers the most modern agricultural machinery on the market. The company pays a lot of
attention to marketing but not all customers are satisfied with the services offered and the
marketing process itself. The structure of the work consists of three parts: theoretical (analysis of the
marketing complex), analytical (research of the market, competitors and the company itself),
improvement solutions (proposed improvement solutions). The main goal of the work: after the analysis of AB Lytagra agricultural machinery
marketing complex to provide improvement solutions.