DSpace talpykla

„UP“ Šokių studijos integruotosios marketingo komunikacijos socialinėje žiniasklaidoje tobulinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Laucytė, Adriana
dc.date.accessioned 2022-07-21T09:53:53Z
dc.date.available 2022-07-21T09:53:53Z
dc.date.issued 2022-06-09
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6021
dc.description The theoretical part analyzes the concept of social media and its platforms. In the analytical part, the analysis of the situation of the Dance Studio UP is performed, and the results of the research are summarized. The project part presents suggestions for solving the problem of the situation. The main problem of the thesis – Unused integrated marketing communications on social media may be due to the low level of knowledge of the marketing specialist, poorly selected communication messages to the target audience, sharing of the same content across different platforms, and failure to track the results of content communicated on social media platforms. In this case, companies like UP Dance Studio may lose audience engagement on social media. So the work problem: So the job problem: what solutions would improve UP Dance Studio's integrated marketing communication on social media? The aim of the thesis – to present for UP Dance Studio project solutions for the improvement of integrated marketing communication in social media, based on the preformed theoretical analysis and research results. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje analizuojama socialinės žiniasklaidos samprata bei jos platformos. Analitinėje dalyje atliekama „UP“ Šokių studijos situacijos analizė, apibendrinami atlikto tyrimo rezultatai. Projektinėje dalyje pateikiami siūlymai probleminei situacijai spręsti. Darbo problema – Neišnaudotos integruotosios marketingo komunikacijos socialinėje žiniasklaidoje gali būti dėl mažo marketingo specialisto žinių lygio, netinkamai parinktos komunikacinės žinutės tikslinei auditorijai, to paties turinio dalinimosi per skirtingas platformas bei socialinės žiniasklaidos platformose komunikuojamo turinio rezultatų nesekimo. Tokiu atveju „UP“ Šokių studija gali prarasti auditorijos įsitraukimą socialinėje žiniasklaidoje. Taigi darbo problema: kokie sprendimai patobulintų „UP“ Šokių studijos integruotąją marketingo komunikaciją socialinėje žiniasklaidoje? Darbo tikslas – remiantis atlikta teorine analize ir kiekybinio tyrimo rezultatais, pateikti „UP“ Šokių studijai projektinius integruotosios marketingo komunikacijos socialinėje žiniasklaidoje tobulinimo sprendimus. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Integruotosios marketingo komunikacijos, socialinė žiniasklaida, tobulinimas. en_US
dc.title „UP“ Šokių studijos integruotosios marketingo komunikacijos socialinėje žiniasklaidoje tobulinimas en_US
dc.title.alternative Improvement of the Integrated Marketing Communication of UP Dance Studio on Social Media en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra