dc.contributor.author |
Laucytė, Adriana |
|
dc.date.accessioned |
2022-07-21T09:53:53Z |
|
dc.date.available |
2022-07-21T09:53:53Z |
|
dc.date.issued |
2022-06-09 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6021 |
|
dc.description |
The theoretical part analyzes the concept of social media and its platforms.
In the analytical part, the analysis of the situation of the Dance Studio UP is performed, and the
results of the research are summarized. The project part presents suggestions for solving the
problem of the situation. The main problem of the thesis – Unused integrated marketing communications on social
media may be due to the low level of knowledge of the marketing specialist, poorly selected
communication messages to the target audience, sharing of the same content across different
platforms, and failure to track the results of content communicated on social media platforms. In
this case, companies like UP Dance Studio may lose audience engagement on social media. So the
work problem: So the job problem: what solutions would improve UP Dance Studio's integrated
marketing communication on social media?
The aim of the thesis – to present for UP Dance Studio project solutions for the
improvement of integrated marketing communication in social media, based on the preformed
theoretical analysis and research results. |
en_US |
dc.description.abstract |
Teorinėje dalyje analizuojama socialinės žiniasklaidos samprata bei jos
platformos. Analitinėje dalyje atliekama „UP“ Šokių studijos situacijos analizė, apibendrinami
atlikto tyrimo rezultatai. Projektinėje dalyje pateikiami siūlymai probleminei situacijai spręsti. Darbo problema – Neišnaudotos integruotosios marketingo komunikacijos socialinėje
žiniasklaidoje gali būti dėl mažo marketingo specialisto žinių lygio, netinkamai parinktos
komunikacinės žinutės tikslinei auditorijai, to paties turinio dalinimosi per skirtingas platformas bei
socialinės žiniasklaidos platformose komunikuojamo turinio rezultatų nesekimo. Tokiu atveju „UP“
Šokių studija gali prarasti auditorijos įsitraukimą socialinėje žiniasklaidoje. Taigi darbo problema:
kokie sprendimai patobulintų „UP“ Šokių studijos integruotąją marketingo komunikaciją socialinėje
žiniasklaidoje?
Darbo tikslas – remiantis atlikta teorine analize ir kiekybinio tyrimo rezultatais, pateikti
„UP“ Šokių studijai projektinius integruotosios marketingo komunikacijos socialinėje
žiniasklaidoje tobulinimo sprendimus. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Integruotosios marketingo komunikacijos, socialinė žiniasklaida, tobulinimas. |
en_US |
dc.title |
„UP“ Šokių studijos integruotosios marketingo komunikacijos socialinėje žiniasklaidoje tobulinimas |
en_US |
dc.title.alternative |
Improvement of the Integrated Marketing Communication of UP Dance Studio on Social Media |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |