dc.contributor.author |
Miklušytė, Gabija |
|
dc.date.accessioned |
2022-07-19T06:49:51Z |
|
dc.date.available |
2022-07-19T06:49:51Z |
|
dc.date.issued |
2022-06-07 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5985 |
|
dc.description |
The theoretical part of the work analyzes the literature related to the problems and topic of
the work. In the analytical part of the work, PEST analysis and SWOT analysis are performed.
Solutions for the introduction of the company's transport services to the Polish market in the design
part. The main problem of the work is: with the rise in fuel prices in Lithuania, the lack of
customers in the domestic market has increased. In order for a company to increase its competitive
advantage and increase profits, it must introduce transport services to new markets.
The aim of the work is to evaluate the possibilities of Jurbana in the Polish market in order
to introduce transport services to the Polish market. |
en_US |
dc.description.abstract |
Teorinėje darbo dalyje analizuojama literatūra susijusi su darbo problematika ir tema.
Analitinėje darbo dalyje atliekama PEST analizė ir SSGG analizė bei kokybinis tyrimas. Įmonės
transporto paslaugų įvedimo į Lenkijos rinką sprendimai projektinėje dalyje. Baigiamojo darbo problema formuojama taip: padidėjus klientų vidaus rinkoje stoka
privertė įmonę plėstis į naują rinką. Tam, kad įmonė padidintų pelną, privalo įvesti transporto
paslaugas į naujas rinkas.
Darbo tikslas - ištirti įmonės „Jurbana“ galimybes Lenkijos rinkoje siekinat įvesti
transporto paslaugas į Lenkijos rinką ir pateikti sprendimus. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Transporto paslaugos, įvedimas, Lenkijos rinka, sprendimai. |
en_US |
dc.title |
UAB „Jurbana“ transporto paslaugų įvedimas į Lenkijos rinką |
en_US |
dc.title.alternative |
Introduction of Jurbana, UAB Transport Services to the Polish Market |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |