dc.contributor.author |
Jocaitė, Romeda |
|
dc.date.accessioned |
2022-07-19T06:43:35Z |
|
dc.date.available |
2022-07-19T06:43:35Z |
|
dc.date.issued |
2022-06-07 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5984 |
|
dc.description |
The theoretical part of the thesis deals
with the concept and types of corporate image, the benefits of corporate image, the characteristics of
corporate image and the means of enhancing corporate image. The analytical part presents the
company's activities, the analysis of the company's image in the Australian market, the analysis of
competitors in the Australian market, the methods, organisation and results of the study. The project
part of the thesis contains proposals for strengthening the image of the company in the Australian
market and conclusions. The main problem. A company's quality services are not enough to create a good corporate
image. The problem identified in the thesis is related to the technology company UAB „Teltonika
Networks“, which produces professional network equipment for international markets. UAB
„Teltonika Networks“ unit has only been operating in Australia since 2020, but in order to establish
good corporate image in a foreign market, it is important to take care of the company's image from
the start. The question is, therefore, whether the measures taken to enhance the corporate image of
UAB „Teltonika Networks“ in Australia are appropriate.
The main aim. To identify opportunities for enhancing the image of UAB „Teltonika
Networks“ in Australia. |
en_US |
dc.description.abstract |
Teorinėje darbo dalyje aptariami
įmonės įvaizdžio samprata ir tipai, įmonės įvaizdžio nauda, įmonės įvaizdžio charakteristikos ir
stiprinimo priemonės. Analitinėje dalyje pristatoma įmonės vykdoma veikla, įmonės įvaizdžio
analizė Australijos rinkoje, konkurentų Australijos rinkoje analizė, atliekamo tyrimo metodai,
organizavimas bei rezultatai. Projektinėje darbo dalyje pateikti pasiūlymai įmonės įvaizdžio
stiprinimui Australijos rinkoje ir išvados. Darbo problema. Kokybiškai atliekamų įmonės paslaugų nepakanka tam, jog būtų
sudaromas tinkamas įmonės įvaizdis. Baigiamajame darbe išskiriama problema yra susiejama su
technologijų kompanija UAB „Teltonika Networks“ gaminančia profesonalią tinklo įrangą
tarptautinėms rinkoms. Australijoje savo veiklą UAB „Teltonika Networks“ padalinys vykdo tik nuo
2020 metų, tačiau norint įsitvirtinti užsienio rinkoje, įmonės įvaizdžiu svarbu rūpintis nuo pat
pradžios. Todėl kyla klausimas, ar UAB „Teltonika Networks“ įmonės įvaizdžio stiprinimui
Australijoje taikomos tinkamos priemonės?
Tyrimo tikslas. Atlikus UAB „Teltonika Networks“ įvaizdžio analizę nustatyti jo stiprinimo
galimybes Australijoje. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Įvaizdis, stiprinimas, Australija, sprendimai. |
en_US |
dc.title |
UAB „Teltonica Networks“ įvaizdžio stiprinimas Australijoje |
en_US |
dc.title.alternative |
Strengthening the Image of Teltonika Networks, UAB in the Australia |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |