DSpace talpykla

UAB „Teltonica Networks“ įvaizdžio stiprinimas Australijoje

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Jocaitė, Romeda
dc.date.accessioned 2022-07-19T06:43:35Z
dc.date.available 2022-07-19T06:43:35Z
dc.date.issued 2022-06-07
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5984
dc.description The theoretical part of the thesis deals with the concept and types of corporate image, the benefits of corporate image, the characteristics of corporate image and the means of enhancing corporate image. The analytical part presents the company's activities, the analysis of the company's image in the Australian market, the analysis of competitors in the Australian market, the methods, organisation and results of the study. The project part of the thesis contains proposals for strengthening the image of the company in the Australian market and conclusions. The main problem. A company's quality services are not enough to create a good corporate image. The problem identified in the thesis is related to the technology company UAB „Teltonika Networks“, which produces professional network equipment for international markets. UAB „Teltonika Networks“ unit has only been operating in Australia since 2020, but in order to establish good corporate image in a foreign market, it is important to take care of the company's image from the start. The question is, therefore, whether the measures taken to enhance the corporate image of UAB „Teltonika Networks“ in Australia are appropriate. The main aim. To identify opportunities for enhancing the image of UAB „Teltonika Networks“ in Australia. en_US
dc.description.abstract Teorinėje darbo dalyje aptariami įmonės įvaizdžio samprata ir tipai, įmonės įvaizdžio nauda, įmonės įvaizdžio charakteristikos ir stiprinimo priemonės. Analitinėje dalyje pristatoma įmonės vykdoma veikla, įmonės įvaizdžio analizė Australijos rinkoje, konkurentų Australijos rinkoje analizė, atliekamo tyrimo metodai, organizavimas bei rezultatai. Projektinėje darbo dalyje pateikti pasiūlymai įmonės įvaizdžio stiprinimui Australijos rinkoje ir išvados. Darbo problema. Kokybiškai atliekamų įmonės paslaugų nepakanka tam, jog būtų sudaromas tinkamas įmonės įvaizdis. Baigiamajame darbe išskiriama problema yra susiejama su technologijų kompanija UAB „Teltonika Networks“ gaminančia profesonalią tinklo įrangą tarptautinėms rinkoms. Australijoje savo veiklą UAB „Teltonika Networks“ padalinys vykdo tik nuo 2020 metų, tačiau norint įsitvirtinti užsienio rinkoje, įmonės įvaizdžiu svarbu rūpintis nuo pat pradžios. Todėl kyla klausimas, ar UAB „Teltonika Networks“ įmonės įvaizdžio stiprinimui Australijoje taikomos tinkamos priemonės? Tyrimo tikslas. Atlikus UAB „Teltonika Networks“ įvaizdžio analizę nustatyti jo stiprinimo galimybes Australijoje. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Įvaizdis, stiprinimas, Australija, sprendimai. en_US
dc.title UAB „Teltonica Networks“ įvaizdžio stiprinimas Australijoje en_US
dc.title.alternative Strengthening the Image of Teltonika Networks, UAB in the Australia en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra