DSpace talpykla

UAB „Skinija“ transportavimo procesų optimizavimas gerinant klientų aptarnavimą

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Auškalnytė, Laura
dc.contributor.author Dobrovolskis, Vaidotas
dc.date.accessioned 2022-07-15T12:00:24Z
dc.date.available 2022-07-15T12:00:24Z
dc.date.issued 2022-06-13
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5939
dc.description The main problem of the professional BA thesis. What measures can be taken to improve transportation processes to improve the quality of customer service of UAB Skinija? The aim of the professional BA thesis. To analyze the peculiarities of UAB Skinija customer service in the transportation process and to provide improvement solutions. Methods of the professional BA thesis. Analysis of scientific literature, quantitative research – survey. The first part of the bachelor's thesis analyzes the importance of logistics in a manufacturing company, the importance of transportation and customer service. The second part analyzes the results of the quantitative study, and the third part presents suggestions. The results. Weaknesses of UAB Skinija customer service and transportation: poor quality of information provided to customers, shortcomings in communication with customers, delivery of orders without meeting the deadlines, poor quality courier services en_US
dc.description.abstract Darbo problema. Kokiomis priemonėmis UAB ,,Skinija“ galima patobulinti transportavimo procesus, siekiant pagerinti klientų aptarnavimo kokybę? Darbo tikslas. Išanalizuoti UAB ,,Skinija“ klientų aptarnavimo transportavimo procese ypatumus ir pateikti gerinimo sprendimus. Darbo metodai. Darbe taikomi du metodai – mokslinės literatūros analizė ir kiekybinis tyrimas – apklausa. Darbo rezultatai. UAB ,,Skinija“ klientų aptarnavimo ir transportavimo silpnybes: nekokybiškai perduodama informacija klientams, komunikacijos su klientais trūkumai, užsakymų pristatymas nesilaikant numatytų terminų, nekokybiškai teikiamos kurjerių paslaugos, mokami grąžinimai en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Transportavimas, optimizavimas, klientų aptarnavimas, gerininimas. en_US
dc.title UAB „Skinija“ transportavimo procesų optimizavimas gerinant klientų aptarnavimą en_US
dc.title.alternative Optimising Transportation Processes in the Improvement of Customer Service in Skinija, UAB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra