Santrauka:
Profesinio bakalauro baigiamąjį darba sudaro įvadas, teorinė dalis apie
užsakymo valdymo procesą, analitinė dalis apie logistikos įmonę UAB ,,Baltic Transline“,
kiekybinio tyrimo analizė, išvados, literatūros šaltiniai ir priedai. Darbo problema – daugėjant užsakymų skaičiui įmonėje, vis labiau prastėja užsakymo
valdymo proceso kokybė.
Darbo tikslas - optimizuoti UAB ,,Baltic Transline“ užsakymų valdymo procesą
pasitelkiant IT sprendimus.
Darbo metodai – užsakymo valdymo metodo mokslinės literatūros analizė, apklausa
raštu, statistinė duomenų analizė.
Description:
The professional bachelor's thesis consists of an introduction, a
theoretical part about the order management process, an analytical part about the logistics company
UAB ,,Baltic Transline“, quantitative research analysis, conclusions, literature sources and
appendices. The problem with the work - with the increased number of orders in the company, the
quality of the order management process is deteriorating.
The aim of the work - Optimize order management process of UAB ,,Baltic Transline“
using IT solutions.
Methods of the work - analysis of scientific literature, written survey, statistical data
analysis.