dc.contributor.author |
Kairys, Paulius |
|
dc.date.accessioned |
2022-07-12T12:16:42Z |
|
dc.date.available |
2022-07-12T12:16:42Z |
|
dc.date.issued |
2022-06-09 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5827 |
|
dc.description |
Social workers of children’s day center uses multiple roles. According to Johnson (2001) there are 13 roles. One of them is teacher’s role, which is very important for personality development. Okonišnikova ir Rumianceva (2007) describes social worker in teacher’s role as a knowledge transmitter. The teacher helps to improve various skills, including general daily basic tasks, human ethics. Also, teaches a healthy view to other people, social groups. |
en_US |
dc.description.abstract |
Vaikų dienos centre socialiniai darbuotojai teikdami paslaugas vaikams naudoja įvairius vaidmenis. Pagal Johnson (2001) jų yra net trylika skirtingu. Vienas iš tų vaidmenų yra mokytojo vaidmuo, kuris yra labai svarbus asmenybės ugdymui ir tobulėjimui. Okonišnikova ir Rumianceva (2007), socialinį darbuotoja mokytojo vaidmenyje apibūdina kaip informaciją bei žinias perduodantį asmenį. Padedanti žmonės patobulinti savo sugebėjimus, stengiantis pakeisti stereotipinius įgūdžius, elgseną ir požiūrius į žmones ar žmonių grupes. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Mokytojo vaidmuo, vaikų dienos centras, socialinės paslaugos |
en_US |
dc.title |
Socialinio darbuotojo kaip mokytojo vaidmuo vaikų dienos centre |
en_US |
dc.title.alternative |
The Role of a Social Worker as a Teacher in a Children‘s Day Center |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |