DSpace talpykla

Socialinio darbuotojo kaip mokytojo vaidmuo vaikų dienos centre

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Kairys, Paulius
dc.date.accessioned 2022-07-12T12:16:42Z
dc.date.available 2022-07-12T12:16:42Z
dc.date.issued 2022-06-09
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5827
dc.description Social workers of children’s day center uses multiple roles. According to Johnson (2001) there are 13 roles. One of them is teacher’s role, which is very important for personality development. Okonišnikova ir Rumianceva (2007) describes social worker in teacher’s role as a knowledge transmitter. The teacher helps to improve various skills, including general daily basic tasks, human ethics. Also, teaches a healthy view to other people, social groups. en_US
dc.description.abstract Vaikų dienos centre socialiniai darbuotojai teikdami paslaugas vaikams naudoja įvairius vaidmenis. Pagal Johnson (2001) jų yra net trylika skirtingu. Vienas iš tų vaidmenų yra mokytojo vaidmuo, kuris yra labai svarbus asmenybės ugdymui ir tobulėjimui. Okonišnikova ir Rumianceva (2007), socialinį darbuotoja mokytojo vaidmenyje apibūdina kaip informaciją bei žinias perduodantį asmenį. Padedanti žmonės patobulinti savo sugebėjimus, stengiantis pakeisti stereotipinius įgūdžius, elgseną ir požiūrius į žmones ar žmonių grupes. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Mokytojo vaidmuo, vaikų dienos centras, socialinės paslaugos en_US
dc.title Socialinio darbuotojo kaip mokytojo vaidmuo vaikų dienos centre en_US
dc.title.alternative The Role of a Social Worker as a Teacher in a Children‘s Day Center en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra