DSpace talpykla

UAB ,,Autorebas“ išorinės komunikacijos tobulinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Ščepanovienė, Vilma
dc.date.accessioned 2022-07-05T11:01:09Z
dc.date.available 2022-07-05T11:01:09Z
dc.date.issued 2022-06-08
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5751
dc.description The topic of the work is relevant, because nowadays, when the process of economic globalization is rapidly accelerating, it is important for organizations seeking positive results and awareness to communicate effectively with the outside world. Therefore, external communication becomes a very important tool to inform consumers about the goods and services provided by the organization, to reveal the competitive advantage and to stand out from others. en_US
dc.description.abstract Darbo tema yra aktuali, nes šiais laikais, kai ekonomikos globalizacijos procesas itin spartėja, organizacijoms, siekiančioms teigiamų veiklos rezultatų bei žinomumo yra svarbu veiksmingai komunikuoti su išore. Todėl išorinė komunikacija tampa itin reikšmingu įrankiu, siekiant informuoti vartotojus apie organizacijos teikiamas prekes ir paslaugas, atskleisti konkurencinį pranašumą bei išsiskirti iš kitų. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Išorinė komunikacija, kanalai, priemonės en_US
dc.title UAB ,,Autorebas“ išorinės komunikacijos tobulinimas en_US
dc.title.alternative Improving external communication of Autorebas UAB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra