dc.contributor.author |
Ščepanovienė, Vilma |
|
dc.date.accessioned |
2022-07-05T11:01:09Z |
|
dc.date.available |
2022-07-05T11:01:09Z |
|
dc.date.issued |
2022-06-08 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5751 |
|
dc.description |
The topic of the work is relevant, because nowadays, when the process of economic globalization is rapidly accelerating, it is important for organizations seeking positive results and awareness to communicate effectively with the outside world. Therefore, external communication becomes a very important tool to inform consumers about the goods and services provided by the organization, to reveal the competitive advantage and to stand out from others. |
en_US |
dc.description.abstract |
Darbo tema yra aktuali, nes šiais laikais, kai ekonomikos globalizacijos procesas itin spartėja, organizacijoms, siekiančioms teigiamų veiklos rezultatų bei žinomumo yra svarbu veiksmingai komunikuoti su išore. Todėl išorinė komunikacija tampa itin reikšmingu įrankiu, siekiant informuoti vartotojus apie organizacijos teikiamas prekes ir paslaugas, atskleisti konkurencinį pranašumą bei išsiskirti iš kitų. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Išorinė komunikacija, kanalai, priemonės |
en_US |
dc.title |
UAB ,,Autorebas“ išorinės komunikacijos tobulinimas |
en_US |
dc.title.alternative |
Improving external communication of Autorebas UAB |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |