dc.contributor.author |
Cariova, Milena |
|
dc.date.accessioned |
2022-07-05T08:17:53Z |
|
dc.date.available |
2022-07-05T08:17:53Z |
|
dc.date.issued |
2022-06-08 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5748 |
|
dc.description |
This thesis examines the importance of the loyalty of existing and potential patients of Taurage branches of the InMedica UAB, reviews customer satisfaction with the services provided by the medical company, and analyses the company’s activities. The aim of this work is to find out the needs, expectations or satisfaction of the patients of the InMedica with the institution’s services, to review the operating principles of the company and their essence. The obtained information will be used for the purposes of improving and updating the company, strengthening patient loyalty, which would not only encourage patients to visit the InMedica clinic more often, but also ensure faster and better service. |
en_US |
dc.description.abstract |
Šiame darbe nagrinėjama UAB „InMedica“ Tauragės padalinių esamų ir potencialių pacientų lojalumo svarba, apžvelgiamas klientų pasitenkinimas medicinos įmonės teikiamomis paslaugomis, atliekama įmonės veiklos analizė. Šiame darbe siekiama išsiaiškinti „InMedica“ pacientų poreikius, lūkesčius ar pasitenkinimą įstaigos paslaugomis, apžvelgti įmonės veiklos principus ir jų esmę. Gautą informaciją bus galima panaudoti įmonės tobulinimo ir atnaujinimo tikslams, pacientų lojalumo stiprinimui kas ne tik skatintų pacientus dažniau lankytis „InMedica“ klinikoje, bet taip pat užtikrintų greitesnį ir kokybiškesnį jų aptarnavimą. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Klientų lojalumas, klasifikavimas, lojalumą skatinantys veiksniai |
en_US |
dc.title |
UAB„InMedica“ Tauragės padalinių klientų lojalumo stiprinimas |
en_US |
dc.title.alternative |
Reinforcing customer loyalty in Taurage subdivisions of InMedica UAB |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |