DSpace talpykla

Factors Influencing Communication with a Patient from the Nurse’s Perspective

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Chmelevskaja, Olga
dc.contributor.author Stulginskienė, Kristina
dc.date.accessioned 2022-03-01T07:38:44Z
dc.date.available 2022-03-01T07:38:44Z
dc.date.issued 2022-01
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5661
dc.description Temos aktualumas. Slaugytojo ir paciento bendravimas pripažintas vienas iš svarbiausių sėkmingos ir kokybiškos slaugos aspektų. Nepakankamas ir neefektyvus slaugytojų bendravimas su pacientais gali turėti neigiamą poveikį paciento pasitenkinimui, saugumui, priežiūros kokybei. Taip pat nepakankamas bendravimas gali neigiamai paveikti slaugytojų gebėjimą efektyviai valdyti pacientų poreikius. Tyrimo problema. Mokslinėje literatūroje nėra atlikta naujesnių tyrimų, kuriuose būtų analizuojamas ir pacientų, ir slaugytojų požiūris į tarpusavio bendravimą, todėl tyrime keliama problema – kokie veiksniai turi įtakos efektyviam slaugytojo ir paciento bendravimui? Tyrimo objektas – slaugytojų ir pacientų bendravimas. Tyrimo tikslas – atskleisti veiksnius, padedančius ir trukdančius slaugytojų ir pacientų bendravimui. Tyrimo uždaviniai: 1. Apibrėžti slaugytojo ir paciento bendravimo svarbą slaugos procese. 2. Išskirti pagrindinius slaugytojo ir paciento bendravimo principus. 3. Nustatyti bendravimo veiksnius, kuriuos dažniausiai taiko slaugytojai, siekdami efektyviai bendrauti su pacientais. 4. Nustatyti slaugytojo teikiamos informacijos pobūdį pacientams ir jų artimiesiems. 5. Nustatyti veiksnius, trukdančius slaugytojo ir paciento efektyviam bendravimui. Tyrimo metodai. Mokslinės literatūros šaltinių analizė, kiekybinis tyrimas – anketinė apklausa. Tiriamieji. 70 slaugytojų. Tyrimo rezultatai atskleidė, jog slaugytojai, prieš bendravimą su pacientais pasirenka empatišką toną, suplanuoja, kaip ir kokią informaciją pateikti pacientams ir jų artimiesiems, kaip spręsti konfliktą jeigu prasidės konfliktinė situacija. Dažniausiai slaugytojai komunikuodami su pacientais taiko gyvo dialogo komunikavimo priemonę. Tačiau rečiausiai pacientai skatinami patys išreikšti savo emocijas. Dažniausiai kylančios problemos slaugytojams bendraujant su pacientais yra negebėjimas valdyti savo ir paciento emocijų, pacientų nenoras aktyviai dalyvauti slaugos procesuose, konfliktinės situacijos tarp slaugytojų ir pacientų. en_US
dc.description.abstract Relevance of the topic. Nurse-patient communication is recognized as one of the most important aspects of successful and quality nursing care. Inadequate and ineffective nurse-patient communication can have a negative impact on patient satisfaction, safety and quality of care. Inadequate communication can also adversely affect the ability of nurses to manage patients' needs effectively. Research problem. In the absence of newer studies in the literature analyzing both patients' and nurses' attitudes towards communication, the research problem is: what factors influence effective nurse-patient communication? The research focuses on nurse-patient communication. The aim of the study is to identify the factors that help and hinder nurse-patient communication. Research objectives: 1. To define the importance of nurse-patient communication in the nursing process.2. To distinguish the main principles of nurse-patient communication. 3. Identify the communication factors most commonly used by nurses to communicate effectively with patients. 4. Determine the nature of the information provided by the nurse to patients and their relatives. 5. Identify the factors that interfere with effective communication between the nurse and the patient. Research methods. Analysis of scientific literature sources, quantitative research - questionnaire survey. Research subjects. 70 nurses. The results of the study revealed that nurses, before communicating with patients, choose an empathetic tone, plan how and what information to provide to patients and their relatives, how to resolve a conflict if a conflict situation arises. Nurses usually use the lively dialogue communication tool when communicating with patients. However, patients are less often encouraged to express their own emotions. The most common problems that nurses encounter when communicating with patients are the inability to manage their own and their patients' emotions, patients' reluctance to actively participate in the care process, and conflict situations between nurses and patients. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.subject communication, nurses, patients en_US
dc.title Factors Influencing Communication with a Patient from the Nurse’s Perspective en_US
dc.title.alternative Veiksniai darantys įtaką bendravimui su pacientu slaugytojo požiūriu en_US
dc.type other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra