DSpace talpykla

Lango interpretacija fotografijoje

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Poderytė, Miglė
dc.date.accessioned 2021-12-15T09:43:42Z
dc.date.available 2021-12-15T09:43:42Z
dc.date.issued 2021-06-30
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5571
dc.description The final bachelor's thesis examines the conceptuality of the window. The aim of the work is to analyze the emergence of a window as an object, its architecture, how it has changed over time and its subjective side. The aim of this work is to find out, create and present what a conceptual window is. In the theoretical part of the work, various architectural window solutions and its development stage are discussed. The window in the performing arts is also analyzed: painting, cinema and photography. The relationship between window and man, psychology, perception of space and destruction of window are examined. Analyzing the works of artists, it can be said that art is like a window into a person's interior. Sometimes without art, neither man himself nor the world would be able to look inside. Window art usually reflects various metaphors or figurative meanings. But in the same visual art, a window is also an architectural element, an interior or exterior detail. Still, the window has become an important object in the works of artists. It is concluded that a window is usually treated as a portal or boundary that separates and connects two different spaces simultaneously. Because the window itself, as an object, separates the individual and closed space from the outside world. A conceptual window is a window to the whole world of people. It includes not only the exterior but also the human subconscious. Each person is individual and has his own inner window, which is his thoughts subconscious and emotions en_US
dc.description.abstract Baigiamajame bakalauro darbe nagrinėjamas lango konceptualumas. Darbo tiklas – išanalizuoti lango kaip objekto atsiradimą, jo architektūrą, kaip jis einant laikui keitėsi ir jo subjektyvią pusę. Šiuo darbu siekiama išsiaiškinti, sukurti ir pateikti, kas yra konceptualus langas. Teorinėje darbo dalyje yra aptariama įvairūs architektūriniai lango sprendimai, jo vystymosi etapas. Taip pat analizuojamas langas vaiduojamąjame mene: tapyboje, kine ir fotografijoje. Nagrinėjamas lango ir žmogaus santykis, psichologija, erdvės suvokimas ir lango destrukcija. Išanalizavus meninkų darbus, galima teigti, jog menas tarsi langas į žmogaus vidų. Kartais be meno nei pats žmogus, nei pasaulis negalėtų pažvelgti į savo vidų. Langas mene dažniausiai atspindi įvairias metaforas ar perkeltines prasmes. Bet tuo pačiu vizualajame mene langas taip pat yra ir architektūrinis elementas, interjero ar eksterjero detalė. Vis gi langas tapo svarbus objektas menininkų darbuose. Daroma išvada, jog langas dažniausiai yra traktuojamas tarsi portalas ar riba, kuri skiria ir jungia dvi skirtingas erdves vienu metu. Nes pats langas, kaip objektas skiria individualią ir uždarą erdvę nuo išorinio pasaulio. Konceptualus langas – tai langas į visą žmonių pasaulį. Jis apima ne tik išorę, bet ir žmogaus pasamone. Kiekvienas žmogus individualus ir turi savo vidinį langa, kuri yra jo mintys pasamonę ir emocijos. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject langas, analizė, portalas, riba, meninė fotografija en_US
dc.title Lango interpretacija fotografijoje en_US
dc.title.alternative Interpretation of a Window in Photography en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra