DSpace talpykla

IĮ „Netelpa galvoj“ vizualinio identiteto dizainas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Žygaitytė, Indrė
dc.date.accessioned 2021-12-14T14:04:19Z
dc.date.available 2021-12-14T14:04:19Z
dc.date.issued 2021-06-30
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5560
dc.description The topic of the final work is Design of the Visual Identity for the Individual Enterprise “Netelpa Galvoj”. This bachelor's thesis presents the history of graphic design, explains what the visual style is, reviews the main objects of the visual style, and discusses the graphic trends of this year's logos. Using the acquired knowledge, the design of the visual identity of the company "Netelpa galvoj" was created. "Netelpa galvoj" is a trademark of the future graphic designer Indrė Žygaitytė. The basis of this activity is the author's works, which are drawn by hand with a rapidograph using black and white colours. Graphic drawings are printed on a variety of different objects such as bags, sweaters, T-shirts. As the business expanded, there was a need to create the visual style for the company. The bachelor’s thesis also describes analysis of analogous examples of developers engaged in similar activities. The aim of this analysis was to create a distinctive and unique visual identity. Having an identity can help create added value, promote sales, grow brand demand. The creation of a visual identity that for “Netelpa galvoj” can help this activity to develop, become known in the market and provide a real income. The created visual style is modern and minimalistic. All visual style objects are created with the help of the author's graphic drawings or their motifs, the contrast of black and white is maintained by introducing the grey. The visual style was created by linking all objects and structural elements with a philosophical message encrypted in the title "Netelpa galvoj" and in order to reveal the uniqueness of graphic drawings. en_US
dc.description.abstract Baigiamojo darbo tema – „Netelpa galvoj“ prekinio ženklo vizualinio identiteto kūrimas. Šiame bakalauro baigiamajame darbe pateikiama grafinio dizaino istorija, aiškinamasi kas yra firminis (vizualinis) stilius, apžvelgiami pagrindiniai vizualinio stiliaus objektai, taip pat aptariama šių metų logotipų grafinės tendencijos. Pasitelkus įgautas žinias, buvo kuriamas įmonės „Netelpa galvoj“ vizualinio identiteto dizainas. „Netelpa galvoj“ tai būsimos grafikos dizainerės Indrės Žygaitytės prekinis ženklas. Šios veiklos pagrindą sudaro autoriniai darbai, kurie piešiami ranka rapidografu, pasitelkiant juodą ir baltą spalvas. Grafiniai piešiniai yra spaudžiami ant įvairių skirtingų objektų, tokių kaip maišeliai, džemperiai, marškinėliai. Plečiant veiklą atsirado poreikis sukurti įmonės vizualinį stilių. Išanalizavus analoginius pavyzdžius kūrėjų, užsiimančių panašia veikla buvo siekiama sukurti išskirtinį ir unikalų vizualinį identitetą. Identiteto turėjimas gali padėti kurti pridėtinę vertę, skatinti prekybą, auginti prekės ženklo paklausą. „Netelpa galvoj“ vizualinio identiteto kūrimas gali padėti šiai veiklai plėtotis, tapti žinoma rinkoje bei teikti realias pajamas. Sukurtas vizualinis stilius yra modernus bei minimalistinis. Visi vizualinio stiliaus objektai kurti pasitelkiant autorės grafinius piešinius ar jų motyvus, išlaikomas juodos ir baltos spalvų kontrastas, įvedant pilką spalvą. Vizualinis stilius buvo kurtas siejant visus objektus bei struktūrinius elementus su filosofine „Netelpa galvoj“ pavadinime užšifruota žinute bei siekiant atskleisti grafinių piešinių unikalumą. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject prekinis ženklas, vizualinis stilius, struktūriniai elementai, grafinis dizainas en_US
dc.title IĮ „Netelpa galvoj“ vizualinio identiteto dizainas en_US
dc.title.alternative Design of the Visual Identity for the Individual Enterprise “Netelpa Galvoj” en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra