DSpace talpykla

MB ,,Kara LT“ restorano ,,Da Feng“ klientų pritraukimo ir išlaikymo sprendimai

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Marozas, Raimondas
dc.contributor.author Valčiukas, Deividas
dc.date.accessioned 2021-09-10T07:51:29Z
dc.date.available 2021-09-10T07:51:29Z
dc.date.issued 2021-05-27
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5521
dc.description There are many catering companies in Taurage market that basically offer similar services, therefore it is necessary to look for solutions that would help Da Feng restaurant Kara Small Partnership to attract new customers and retain existing, satisfy their needs, ensure their stability. Therefore, the problem of this thesis is – what new solutions of Da Feng restaurant Kara Small Partnership would improve customer attraction and retention? en_US
dc.description.abstract Tauragės rinkoje gausu maitinimo paslaugas teikiančių įmonių, kurios iš esmės siūlo panašias paslaugas, todėl atsiranda būtinybė ieškoti sprendimų, kurių dėka MB ,,Kara LT“ restoranas ,,Da Feng“ pritrauktų naujus klientus bei išlaikytų esamus, patenkintų jų poreikius, užtikrintų jų pastovumą, todėl šio darbo problema – kokie MB ,,Kara LT“ restorano ,,Da Feng“ nauji sprendimai pagerintų klientų pritraukimą ir išlaikymą? en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Klientų pritraukimo būdai, klientų lojalumo formavimas ir išlaikymo strategijos en_US
dc.title MB ,,Kara LT“ restorano ,,Da Feng“ klientų pritraukimo ir išlaikymo sprendimai en_US
dc.title.alternative Customer acquisition and retention solutions in Da Feng restaurant Kara Small Partnership en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra