dc.contributor.author |
Marozas, Raimondas |
|
dc.contributor.author |
Valčiukas, Deividas |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-10T07:51:29Z |
|
dc.date.available |
2021-09-10T07:51:29Z |
|
dc.date.issued |
2021-05-27 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5521 |
|
dc.description |
There are many catering companies in Taurage market that basically offer similar services, therefore it is necessary to look for solutions that would help Da Feng restaurant Kara Small Partnership to attract new customers and retain existing, satisfy their needs, ensure their stability. Therefore, the problem of this thesis is – what new solutions of Da Feng restaurant Kara Small Partnership would improve customer attraction and retention? |
en_US |
dc.description.abstract |
Tauragės rinkoje gausu maitinimo paslaugas teikiančių įmonių, kurios iš esmės siūlo panašias paslaugas, todėl atsiranda būtinybė ieškoti sprendimų, kurių dėka MB ,,Kara LT“ restoranas ,,Da Feng“ pritrauktų naujus klientus bei išlaikytų esamus, patenkintų jų poreikius, užtikrintų jų pastovumą, todėl šio darbo problema – kokie MB ,,Kara LT“ restorano ,,Da Feng“ nauji sprendimai pagerintų klientų pritraukimą ir išlaikymą? |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Klientų pritraukimo būdai, klientų lojalumo formavimas ir išlaikymo strategijos |
en_US |
dc.title |
MB ,,Kara LT“ restorano ,,Da Feng“ klientų pritraukimo ir išlaikymo sprendimai |
en_US |
dc.title.alternative |
Customer acquisition and retention solutions in Da Feng restaurant Kara Small Partnership |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |