Santrauka:
Baigiamasis darbas „Dvimačio vaidmenų žaidimo kūrimas“.
Darbą atliko Kauno kolegijos, Technologijų fakulteto, Multimedijos technologijos studentas Ignas Jasinskas.
Vadovas. lekt. Mindaugas Zmitrulevičius
Darbo tikslas - sujungti ir pademonstruoti studijų metu įgytas žinias kuriant kompiuterinį žaidimą, skirtą mobiliesiems telefonams, planšetėms bei kompiuteriams.
Baigiamojo darbo metu sukurtas produktas - dvimačio vaidmenų stalo žaidimo programėlė. Analitinėje darbo dalyje aprašomi įrankiai, reikalingi tokiam žaidimui sukurti: atliekama panašias funkcijas turinčių programinių alternatyvų analizė, kurioje palyginamos rinkoje lyderiaujančios programos, nagrinėjami jų privalumai bei trūkumai, atliekama panašaus turinio žaidimų analizė. Taip pat aprašoma techninė įranga, naudota projektui atlikti.
Projektinėje dalyje aprašomas žaidimo kūrimo procesas - aprašomos žaidimo formos ir siužeto kūrimas, pateikiami konkretus sprendimai iškeltoms užduotims spręsti. Taip pat pateikiami žaidimo žemėlapio, kortų, iliustracijų ir animacijų kūrimo eiga ir žingsniai, vedantys prie pasirinktų sprendimų įgyvendinimo, bei programiniai ir stilistiniai žaidimo kūrimo procesai. Atlikti ekonominiai skaičiavimai, nustatyta produkto kaina, atlikta žmogaus saugos darbo vietoje dalis.
Galutinio darbo rezultatas – dvimatis vaidmenų žaidimas „Chains of choise“. Darbo apimtis –42 puslapiai, - 7 lentelės, - 25 nuotraukos, - 20 literatūros šaltinių.
Description:
The product created during the final work is a Development of the two-dimensional role-playing game application. The analytical part of the work describes the tools required to create such a product: analysis of alternative software with similar functions is provided in which leading market programs are compared, upsides and downsides are assessed, games within the same genre and similar content are studied. The technical part of the paper describes the process of creating the game from story creation, provides specific solutions to solve the set task. The process of creating a game map, cards, illustrations and animations, and the steps leading to the implementation of the selected solutions, software and stylistic processes of the game development are also presented. Economic calculations were done, the price of the product was determined, human safety in the workplace was evaluated.
Result of final work – two-dimensional role-playing board game.
Volume of work 42 pages, - 7 tables, - 25 pictures, - 20 literature sources.
Keywords: Programming, two-dimensional graphics, game, mobile phones, applications