DSpace talpykla

Žiniatinklio svetainės kūrimas individualiai veiklai „Vitaminų magija“

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Šimonytė, Deimantė
dc.date.accessioned 2021-08-26T12:12:08Z
dc.date.available 2021-08-26T12:12:08Z
dc.date.issued 2021-06-18
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5513
dc.description Final thesis – „Website development for individual activity Vitaminų magija“. Student Deimantė Šimonytė, tutor Vilma Dainienė, Kaunas of Applied Sciences, Faculty of Technology, Departament of Media Technologies – Kaunas, 2021. During the final thesis, scientific literature and sources of the information were analyzed, which gave theoretical knowledge while creating the mulimedia product. Client Gintarė Geštautaitė wants to expand the business and move physical trading into a website. Client asks to create a website with integrated e-shop, so that the company could sell the products on the internet and increase the ammount of customers, as well as create promotional attributes. The goal of the thesis is to demonstrate theoretical knowledge and improved practical skills that were gained in the proccess of studying as well as create a multimedia product for Gintarė Geštautaitė that runs an individual activity. In the proccess of creating the final thesis with the chosen content management system „WordPress“ a website is being created with an integrated e-shop for an individual activity „Vitaminų magija“. A new logo, a business card and advertising stickers are also being made using vector graphic editor „Adobe Illustrator“. On the analytical work section, various competitors that have a similar type of business aswell as a website are being researched, website‘s evaluation criteria is being clarified, types of logos are being analyzed, a new name of the individual activity is being created. Multimedia product‘s creation proccess is being displayed, completed works visualization , created mulimedia product‘s economical calculations as well as work environment‘s risk evaluations. In the proccess of the final thesis, client‘s preferences were analyzed and a website was being created in reference to scientific literature for individual activity „Vitaminų magija“. A logo, a business card and advertising stickers were also created that would represent the company. The website was tested succesfully and was uploaded to the internet. The created website with integrated e-shop could be improved significantly, adding more information, interactivity in website‘s design, aswell as improving the loading speed. Thesis includes 57 pages, 4 tables, 30 pictures, 25 literature and information sources, 12 annexes. Keywords: website, logo, wireframe, visualization, e. shop, multimedia product, plugin, vector element, design. en_US
dc.description.abstract Baigiamasis darbas – „Žiniatinklio svetainės kūrimas individualiai veiklai „Vitaminų magija““. Studenta Deimantė Šimonytė, vadovas Vilma Dainienė, Kauno kolegija, Technologijų fakultetas, Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2021. Baigiamojo darbo metu analizuojama mokslinė literatūra ir informacijos šaltiniai, kurie suteikė teorinių žinių kuriant multimedijos produktą. Užsakovas Gintarė Geštautaitė nori plėsti savo turimą verslą ir perkelti fizinę prekybą į elektroninę erdvę. Užsakovui reikia sukurti žiniatinklį su integruota elektronine parduotuve, jog galėtų prekiauti internetinėje erdvėje ir plėsti klientų kiekį. Taip pat sukurti veiklos reklaminę atributiką. Darbo tikslas pademonstruoti studijų metu įgytas teorines žinias ir išugdytus praktinius įgūdžius bei sukurti multimedijos produktą individualią veiklą turinčiai Gintarei Geštautaitei. Baigiamojo darbo metu su pasirinkta turinio valdymo sistema „WordPress“ kuriamas žiniatinklis su integruota elektronine parduotuve, individualiai veiklai „Vitaminų magija“. Taip pat kuriamas naujas veiklos logotipas, vizitinė kortelė bei reklaminiai lipdukai naudojant vektorinį grafikos redaktorių „Adobe Illustrator“. Analitinėje darbo dalyje nagrinėjami panašia veikla užsiimančių konkurentų tinklalapiai, išsiaiškinami tinklalapių vertinimo kriterijai, išanalizuojamos logotipų rūšys, sukuriamas naujas veiklos pavadinimas. Projektinėje darbo dalyje pateikiamas multimedijos produkto kūrimo procesas, atliktų darbų vizualizacijos, sukurto multimedijos produkto ekonominiai skaičiavimai bei darbo aplinkos rizikos įvertinimas. Baigiamojo darbo metu buvo išanalizuoti užsakovo pageidavimai ir atsižvelgus į išnagrinėtą mokslinę literatūrą sukurtas žiniatinklis individualiai veiklai „Vitaminų magija“ bei ją reprezentuojantis prekinis ženklas, vizitinė kortelė ir reklaminiai lipdukai. Atliktas tinklalapio testavimas ir patalpinamas internetinėje erdvėje. Sukurtą žiniatinklį su integruota elektronine parduotuve galima tobulinti, pridedant daugiau informacinio turinio, pridėti daugiau interaktyvumo tinklalapio dizaine bei pagreitinti krovimo greitį. Darbą sudaro 57 puslapiai, 4 lentelės, 30 paveikslų, 25 literatūros ir informacijos šaltiniai, 12 priedų. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject žiniatinklis, logotipas, vielinė diagrama, vizualizacija, e. parduotuvė, multimedijos produktas, įskiepis, vektorinis elementas, dizainas. en_US
dc.title Žiniatinklio svetainės kūrimas individualiai veiklai „Vitaminų magija“ en_US
dc.title.alternative Website development for the individual activity Vitaminų magija en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra