dc.contributor.author |
Rutkauskas, Jokūbas |
|
dc.date.accessioned |
2021-08-26T10:30:37Z |
|
dc.date.available |
2021-08-26T10:30:37Z |
|
dc.date.issued |
2021-06-08 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5503 |
|
dc.description |
The bachelor's thesis examines the concept of sports services, presenting its analysis and
features. The choice of consumer behavioral services is revealed and four main selection factors are
examined. The importance of consumer quality assessment for business and its further development
is presented. The diversity of service quality assessment is discussed (Lovelock and Wirtz (2011.
Determinants of analyzed quality assessments: reliability, necessity, responsiveness, empathy,
palpability, and access) (Ramya, 2019; Pakurar et al., 2019). Four models of service quality research
are analyzed: SERVQUAL model - distinguished by its five dimensions (reliability, obviousness,
palpability, empathy, responsiveness), FAIRSERV model - emphasizing the criteria of honesty and
fairness, „Delphi“ method" - knowledge as a group decision technique and „Kano method“ - inspired
by motivational theories and excellence fifth interface (mandatory) one-dimensional, attractive,
indifference, reverse quality). |
en_US |
dc.description.abstract |
Bakalauro baigiamajame darbe nagrinėjama sporto paslaugos sąvoka, pateikiant jos analizę ir
ypatybes. Atskleidžiamas vartotųjų elgsena paslaugų pasirinkimo atžvilgiu ir išnagrinėjami keturi
pagrindiniai pasirinkimo veiksniai. Pateikiama vartotojų kokybės vertinimo svarba verslui ir jo
tolimesnei eigai. Aptariamas paslaugų kokybės vertinimo daugialypumas (Lovelock ir Wirtz, 2011.)
Analizuojami kokybės vertinimą lemiantys veiksniai: patikimumas, užtikrintumas, reagavimas,
empatija, apčiuopiamumas ir prieiga (Ramya, 2019; Pakurar ir kt.,2019). Išanalizuoti keturi paslaugų
kokybės tyrimų modeliai: SERVQUAL modelis – išsiskiriantis savo penkiomis dimensijomis
(patikimumu, užtikrintumu, apčiuopiamumu, empatija, reagavimu), FAIRSERV modelis -
akcentuojantis sąžiningumo ir teisingumo kriterijų, Delfi metodas – žinomas, kaip grupinė sprendimo
technika ir Kano metodas – įkvėptas motyvacinės teorijos ir pasižymintis penkiais komponentais
(privalomasis, vienos dimensijos, patrauklusis, abejingumo, atvirkštinės kokybės). |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Krepšinio mokykla, paslaugos, kokybė, gerinimas |
en_US |
dc.title |
Kauno krepšinio mokyklos „Žalgiris“ teikiamų paslaugų kokybės gerinimas: auklėtinių tėvų požiūriu |
en_US |
dc.title.alternative |
Improvement of the Quality of Services Provided by Kaunas Basketball School Žalgiris: the Pupil Parents’ Perspective |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |