DSpace talpykla

Kauno krepšinio mokyklos „Žalgiris“ teikiamų paslaugų kokybės gerinimas: auklėtinių tėvų požiūriu

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Rutkauskas, Jokūbas
dc.date.accessioned 2021-08-26T10:30:37Z
dc.date.available 2021-08-26T10:30:37Z
dc.date.issued 2021-06-08
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5503
dc.description The bachelor's thesis examines the concept of sports services, presenting its analysis and features. The choice of consumer behavioral services is revealed and four main selection factors are examined. The importance of consumer quality assessment for business and its further development is presented. The diversity of service quality assessment is discussed (Lovelock and Wirtz (2011. Determinants of analyzed quality assessments: reliability, necessity, responsiveness, empathy, palpability, and access) (Ramya, 2019; Pakurar et al., 2019). Four models of service quality research are analyzed: SERVQUAL model - distinguished by its five dimensions (reliability, obviousness, palpability, empathy, responsiveness), FAIRSERV model - emphasizing the criteria of honesty and fairness, „Delphi“ method" - knowledge as a group decision technique and „Kano method“ - inspired by motivational theories and excellence fifth interface (mandatory) one-dimensional, attractive, indifference, reverse quality). en_US
dc.description.abstract Bakalauro baigiamajame darbe nagrinėjama sporto paslaugos sąvoka, pateikiant jos analizę ir ypatybes. Atskleidžiamas vartotųjų elgsena paslaugų pasirinkimo atžvilgiu ir išnagrinėjami keturi pagrindiniai pasirinkimo veiksniai. Pateikiama vartotojų kokybės vertinimo svarba verslui ir jo tolimesnei eigai. Aptariamas paslaugų kokybės vertinimo daugialypumas (Lovelock ir Wirtz, 2011.) Analizuojami kokybės vertinimą lemiantys veiksniai: patikimumas, užtikrintumas, reagavimas, empatija, apčiuopiamumas ir prieiga (Ramya, 2019; Pakurar ir kt.,2019). Išanalizuoti keturi paslaugų kokybės tyrimų modeliai: SERVQUAL modelis – išsiskiriantis savo penkiomis dimensijomis (patikimumu, užtikrintumu, apčiuopiamumu, empatija, reagavimu), FAIRSERV modelis - akcentuojantis sąžiningumo ir teisingumo kriterijų, Delfi metodas – žinomas, kaip grupinė sprendimo technika ir Kano metodas – įkvėptas motyvacinės teorijos ir pasižymintis penkiais komponentais (privalomasis, vienos dimensijos, patrauklusis, abejingumo, atvirkštinės kokybės). en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Krepšinio mokykla, paslaugos, kokybė, gerinimas en_US
dc.title Kauno krepšinio mokyklos „Žalgiris“ teikiamų paslaugų kokybės gerinimas: auklėtinių tėvų požiūriu en_US
dc.title.alternative Improvement of the Quality of Services Provided by Kaunas Basketball School Žalgiris: the Pupil Parents’ Perspective en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra