DSpace talpykla

FC „Hegelmann Litauen“ prekės ženklo identiteto formavimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Balandis, Domantas
dc.date.accessioned 2021-08-26T10:10:56Z
dc.date.available 2021-08-26T10:10:56Z
dc.date.issued 2021-06-08
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5501
dc.description With strong competition in the sports market, sports It is a difficult task for organizations to gain a foothold in the market. A sports organization seeking fame must analyze what her values ​​are, how she describes herself, and how she wants to be perceived by others. Brand identity formation helps to find the criteria with which an organization wants to be identified. Growing the sports market has great prospects, benefiting sports organizations, sponsors and the public. Brand management based on the identity of a sports organization can help create competitiveness advantages (Burmann, Riley, et al., 2017). This paper assesses the challenges facing the sports organization today brand identity formation, and what communication-based solutions are most effective able to help shape brand identity. This year, the Hegelmann Litauen football team becomes the highest Lithuanian football team leagues - "A league" debutants. Because the club is still mostly known only in Kaunas city, district and other most active football fans and players in this market, the organization needs to analyze itself and the surrounding environment and to form a unique football club brand identity. That would help Hegelmann Lithuania attracts more fans who are customers of the organization and potential sponsors from whom specific financial benefits can be expected. en_US
dc.description.abstract Vyraujant stipriai konkurencijai sporto rinkoje, sporto organizacijoms įsitvirtinti rinkoje – sudėtinga užduotis. Sporto organizacija, siekianti žinomumo, turi išanalizuoti kokios jos vertybės, kaip ji save apibūdina ir kaip nori būti suvokiama kitų. Prekės ženklo identiteto formavimas padeda surasti kriterijus, su kuriuo organizacija nori būti tapatinama. Auganti sporto rinka turi dideles perspektyvas, teikia naudą sporto organizacijoms, rėmėjams ir visuomenei. Sporto organizacijos identitetu pagrįstas prekės ženklo valdymas gali padėti sukurti konkurencinius pranašumus (Burmann, Riley ir kiti, 2017). Šiame darbe įvertinama su kokiais iššūkiais šiandien susiduria sporto organizacija prekės ženklo identiteto formavime, ir kokie komunikacija paremti sprendimai yra efektyviausiai galintys padėti suformuoti prekės ženklo identitetą. „Hegelmann Litauen“ futbolo komanda šiemet tampa aukščiausios Lietuvos futbolo lygos – „A lyga“ debiutantais. Kadangi klubas kol kas daugiausiai žinomas tik Kauno miesto, rajono ir kitų aktyviausių futbolo sirgalių bei šios rinkos dalyvių, organizacijai reikia išanalizuoti save ir supančią aplinką bei suformuoti išskirtinį futbolo klubo prekės ženklo identitetą. Tai padėtų „Hegelmann Litauen“ pritraukti daugiau gerbėjų, kurie yra organizacijos klientai bei potencialių rėmėjų iš kurių būtų galima tikėtis konkrečios finansinės naudos. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject prekės ženklas, identitetas, formavimas, futbolo klubas en_US
dc.title FC „Hegelmann Litauen“ prekės ženklo identiteto formavimas en_US
dc.title.alternative FC Hegelmann Litauen Brand Identity Formation en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra