dc.contributor.author |
Balandis, Domantas |
|
dc.date.accessioned |
2021-08-26T10:10:56Z |
|
dc.date.available |
2021-08-26T10:10:56Z |
|
dc.date.issued |
2021-06-08 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5501 |
|
dc.description |
With strong competition in the sports market, sports
It is a difficult task for organizations to gain a foothold in the market. A sports organization seeking fame must
analyze what her values are, how she describes herself, and how she wants to be perceived by others. Brand
identity formation helps to find the criteria with which an organization wants to be identified. Growing
the sports market has great prospects, benefiting sports organizations, sponsors and the public.
Brand management based on the identity of a sports organization can help create competitiveness
advantages (Burmann, Riley, et al., 2017).
This paper assesses the challenges facing the sports organization today
brand identity formation, and what communication-based solutions are most effective
able to help shape brand identity.
This year, the Hegelmann Litauen football team becomes the highest Lithuanian football team
leagues - "A league" debutants. Because the club is still mostly known only in Kaunas city, district
and other most active football fans and players in this market, the organization needs to analyze itself and
the surrounding environment and to form a unique football club brand identity. That would help
Hegelmann Lithuania attracts more fans who are customers of the organization and potential
sponsors from whom specific financial benefits can be expected. |
en_US |
dc.description.abstract |
Vyraujant stipriai konkurencijai sporto rinkoje, sporto
organizacijoms įsitvirtinti rinkoje – sudėtinga užduotis. Sporto organizacija, siekianti žinomumo, turi
išanalizuoti kokios jos vertybės, kaip ji save apibūdina ir kaip nori būti suvokiama kitų. Prekės ženklo
identiteto formavimas padeda surasti kriterijus, su kuriuo organizacija nori būti tapatinama. Auganti
sporto rinka turi dideles perspektyvas, teikia naudą sporto organizacijoms, rėmėjams ir visuomenei.
Sporto organizacijos identitetu pagrįstas prekės ženklo valdymas gali padėti sukurti konkurencinius
pranašumus (Burmann, Riley ir kiti, 2017).
Šiame darbe įvertinama su kokiais iššūkiais šiandien susiduria sporto organizacija
prekės ženklo identiteto formavime, ir kokie komunikacija paremti sprendimai yra efektyviausiai
galintys padėti suformuoti prekės ženklo identitetą.
„Hegelmann Litauen“ futbolo komanda šiemet tampa aukščiausios Lietuvos futbolo
lygos – „A lyga“ debiutantais. Kadangi klubas kol kas daugiausiai žinomas tik Kauno miesto, rajono
ir kitų aktyviausių futbolo sirgalių bei šios rinkos dalyvių, organizacijai reikia išanalizuoti save ir
supančią aplinką bei suformuoti išskirtinį futbolo klubo prekės ženklo identitetą. Tai padėtų
„Hegelmann Litauen“ pritraukti daugiau gerbėjų, kurie yra organizacijos klientai bei potencialių
rėmėjų iš kurių būtų galima tikėtis konkrečios finansinės naudos. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
prekės ženklas, identitetas, formavimas, futbolo klubas |
en_US |
dc.title |
FC „Hegelmann Litauen“ prekės ženklo identiteto formavimas |
en_US |
dc.title.alternative |
FC Hegelmann Litauen Brand Identity Formation |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |