Santrauka:
Išorinė komunikacija tampa vis svarbesnė kiekvienai
organizacijai norit sėkmingai plėsti savo veiklą, skleisti norimas idėjas, pritraukti naujus ir išlaikyti senus
vartotojus. Be tikslingai transliuojamos komunikacijos, neturint gero komunikacijos plano ir neiškėlus
tikslo, organizacijos sėkmė neįmanoma.
Svarbu išlaikyti gerą ryšį su auditorijomis, išsiaiškinti poreikius bei nuolat tobulinti
komunikacijos sklaidą, neatsilikti nuo vyraujančių tendencijų, kad būtų užtikrinamas tinkamas
grįžtamasis ryšys ir nuolatinis visuomenės įsitraukimas į veiklą.
Description:
External communication is becoming increasingly
important for every organization to successfully expand its operations, spread desired ideas, attract new
ones and retain old users. Without purposefully broadcast communication, without a good
communication plan and without setting a goal, the success of an organization is impossible.
It is important to maintain good communication with audiences, to identify needs and to
continuously improve the dissemination of communication, to keep up with the prevailing trends in order
to ensure proper feedback and constant public involvement.