Santrauka:
Baigiamasis darbas. Prekės ženklo „Tealure“ reklamos priemonių kūrimas. Studentė Emilija Būbnytė. Vadovė lekt. Laima Numavičė, Kauno kolegija, Technologijų fakultetas, Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2021.
Baigiamajame darbe demonstruojamos mokslo metu įgytos žinios bei gebėjimai ir jų pritaikymas kuriant reklamos priemones prekės ženklui „Tealure“. Pateikti darbo metu sukurti produktai, jų pirminiai variantai, reklamos priemonių, produktų analogų analizės, naujausių tendencijų apžvalga. Kiekvienai įmonei ar prekės ženklui svarbu, kad jų siūlomos paslaugos ar prekės pasiektų ir pritrauktų kuo daugiau vartotojų, todėl darbe kalbama apie reklamos priemonių svarbą ir pristatoma kaip sukurti tokius produktus, kurie patrauktų vartotojo dėmesį.
Užsakovui buvo reikalinga sukurti reklamos priemones naujai produktų linijai. Kad tai atlikti buvo reikalinga susipažinti su produkto rinka, konkurentais ir išnagrinėti efektyvias reklamos priemones, šiuolaikines dizaino tendencijas, ir visa tai pritaikyti kuriant produktus.
Darbo tikslas ¬– pademonstruoti mokslo metu įgytas žinias bei gebėjimus ir sukurti reklamos priemones prekės ženklui „Tealure“.
Baigiamojo darbo metu kuriamas naujos produktų linijos etikečių dizainas, pakuotės lipduko dizainas, interaktyvus ir spaudos katalogai. Visi darbai atlikti naudojant „Adobe Photoshop“, Adobe Illustrator“, „Adobe InDesign“ programines įrangas.
Analitinėje dalyje aptariama užsakovo veikla ir pageidavimai, reklamos priemonių samprata ir reikšmė, tiriami konkurentai, tikslinė auditorija, apžvelgiamos dizaino tendencijos, pristatomos kuriamos produktų rūšys ir pateikiami pavyzdžiai.
Projektinėje darbo dalyje pateikiama kūrybos proceso eiga ir sukurti produktai, aptariama žmogaus sauga ir atliekami ekonominiai skaičiavimai.
Sukurti 4 multimedijos produktai: etikečių dizainas, pakuotės lipduko dizainas, katalogo spaudai dizainas ir interaktyvus katalogas. Produktai atitiko užsakovo pageidavimus, kai kurie sprendimai buvo priimti bendrai.
Darbą sudaro 61 puslapis, 8 lentelės, 35 paveikslai, 21 literatūros ir informacijos šaltiniai, 3 priedai.
Description:
The final paper. Development of the advertising tools for Tealure brand. Student Emilija Būbnytė. Scientific supervisor lekt. Laima Numavičė; Kauno kolegija / University of Applied Sciences, Faculty of Technologies, Department of Media Technologies– Kaunas, 2021
The customer needed to create promotional tools for the new product line. To do this, it is necessary to get acquainted with the product market, competitors, the effective advertising tools, design trends and apply all of these thig for product development.
The aim of the work is to demonstrate the knowledge and skills acquired during the research and to create advertising tools for the Tealure brand.
During the final work, a new product line label design, packaging sticker design, interactive and print catalog are created. All work was done using Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign software.
The analytical part discusses the customer's activities and requests, the concept and significance of advertising media, researches competitors, the exact audience, reviews design trends, presents the types of products being developed and provides examples.
The project workplace presents the course of the creative process and creates products, discusses human safety and economic calculations of waste.
Created 4 multimedia products: label design, packaging sticker design, press catalog design and interactive catalog. The products met the customer's wishes, some decisions were made jointly.
The paper consists of : 61 pages, 8 tables, 35 illustrations, 21 literature sources and 3 appendices.
Keywords:
Design, interactivity, catalog, packaging, advertising