DSpace talpykla

Edukacinio žaidimo „Didžiosios smegenys“ kūrimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Slaboševičius, Rokas
dc.date.accessioned 2021-08-25T12:05:44Z
dc.date.available 2021-08-25T12:05:44Z
dc.date.issued 2021-06-16
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5440
dc.description Development of the educational game Didžiosios smegenys. In the course of this final work, the educational game “The Big Brain” was created for the Šilalė District Municipality Public Library. The work aims to create a multimedia product for the customer and show knowledge acquired during the studies. To analyze competitors and examine the most suitable software for the game before the project. To generate game ideas, create skill-building mechanics, and make it appealing to children. Also, to create a seamless style for all games and upload the game on the Google Play Store. In the analytical part of the final paper, customers’ needs, target audience, competitors were defined, and the most suitable software for the project was selected. The project part describes the generation of game ideas, the development of game mechanics and design, and the calculation of game statistics. Economic calculations are also performed, in the part of occupational safety, the work environment, risk factors, and fire safety are clarified. The paper consists of 43 pages, 8 tables, 26 figures, 26 references, and information sources. Keywords: educational game, game development, education, games. en_US
dc.description.abstract Baigiamasis darbas Edukacinio žaidimo „Didžiosios smegenys“ kūrimas. Šilalės rajono savivaldybės viešajai bibliotekai buvo sukurtas edukacinis žaidimas „Didžiosios smegenys“. Darbo tikslas – pademonstruoti studijų metu įgytas žinias ir sukurti multimedijos produktą užsakovui. Prieš kuriant produktą išanalizuoti konkurentus, išnagrinėti tinkamiausias programines įrangas darbui. Sugeneruoti žaidimų idėjas, sukurti įgūdžius lavinančias mechanikas, bei įdomius ir vaikų dėmesį patraukiančius žaidimus. Taip pat sukurti vientisą stilių visiems žaidimams. Patalpinti žaidimą į „Google Play“ parduotuvę. Analitinėje dalyje yra išanalizuojami užsakovo pageidavimai, išsiaiškinama tikslinė auditorija, konkurentai, bei tinkamiausia programinė įranga darbui. Projektinėje dalyje yra aprašomas žaidimo idėjų generavimas, žaidimo mechanikų ir dizaino kūrimas, bei žaidimo statistikos skaičiavimai. Taip pat atliekami ekonominiai skaičiavimai, žmogaus saugos dalyje išsiaiškinama darbo aplinka, rizikos faktoriai ir priešgaisrinė sauga. Darbą sudaro 43 puslapiai, 8 lentelės, 26 paveikslėliai, 26 literatūros ir informacijos šaltiniai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject edukacinis žaidimas, žaidimų kūrimas, edukacija, žaidimai. en_US
dc.title Edukacinio žaidimo „Didžiosios smegenys“ kūrimas en_US
dc.title.alternative Development of the educational game Didžiosios smegenys en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra