DSpace talpykla

Informacinių technologijų mokymo centro reklaminio katalogo kūrimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Bugvilionis, Liutauras
dc.date.accessioned 2021-08-25T07:24:06Z
dc.date.available 2021-08-25T07:24:06Z
dc.date.issued 2021-06-21
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5424
dc.description The final paper „Creation of the advertising catalogue for Information Technology Training Centre“ . Student Liutauras Bugvilionis Scientific supervisor Skaidra Vaicekauskienė; Kauno kolegija / University of Applied Sciences, Faculty of Technologies, Department of Media Technologies – Kaunas, 2021. The aim of the final work is to realize the requirements of the customer, i. to create a publication, to compose it, to use as many interesting, exceptional details and competencies acquired during studies as possible. The object of the final work is the analysis of the specifics of advertising catalogues and their creation. The structure of the final work. The paper consists of two parts, analytical and project one. The analytical part reviews the theory related to the catalogue being created, describes image creation, specifics, publication format, colours, font, illustrations, compares analogous examples related to the advertising catalogue and requirements for the quality of works, etc. The project part describes the information related to the practical development of the final work. This part describes the technological specification of the publication, the course of the process and the justification of the creative decisions made. Also, economic calculations were performed, work safety while working with a computer was presented. The results of the final work – having analysed modern advertising catalogues, the ITMC advertising catalogue was created and printed. The volume of the final work. The paper consists of 41 pages, 11 tables, 16 figures, 25 references. Keywords: catalogue, design, style, paper, publication. en_US
dc.description.abstract Baigiamasis darbas „Informacinių technologijų mokymo centro reklaminio katalogo kūrimas“. Studentas Liutauras Bugvilionis, Vadovė Skaidra Vaicekauskienė, Kauno kolegija, Technologijų fakultetas, Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2021. Baigiamojo darbo tikslas yra realizuoti užsakovo keliamus reikalavimus t.y. sukurti leidinį, jį sumaketuoti, panaudojant kuo daugiau įdomių, išskirtinių detalių bei studijų metu įgytų kompetencijų. Baigiamojo darbo objektas yra reklaminių katalogų specifikos analizavimas ir jų sukūrimas. Baigiamojo darbo struktūrą sudaro dvi dalys, analitinė ir projektinė. Analitinėje dalyje yra apžvelgiama teorija, susijusi su kuriamu katalogu yra aprašomas įvaizdžio kūrimas, specifika, leidinio formatas, spalvos, šriftas, iliustracijos, palyginami analogiški su reklaminiu katalogu susiję pavyzdžiai bei reikalavimai darbų kokybei ir kt. Projektinėje dalyje yra aprašoma su praktiniu baigiamojo darbo kūrimu susijusi informacija. Šioje dalyje yra aprašoma technologinė kuriamo leidinio specifikacija, proceso darbų eiga ir priimtų kūrybinių sprendimų pagrindimas. Taipogi, atlikti ekonominiai skaičiavimai, pateikta darbų sauga dirbant su kompiuteriu. Baigiamojo darbo rezultatai - išanalizavus šiuolaikinius reklaminius katalogus buvo sukurtas ir atspausdintas ITMC reklaminis katalogas. Baigiamojo darbo apimtis – darbą sudaro 41 puslapis, 11 lentelių, 16 paveikslų, 25 literatūros šaltiniai, 0 priedų. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject katalogas, dizainas, stilius, popierius, leidinys en_US
dc.title Informacinių technologijų mokymo centro reklaminio katalogo kūrimas en_US
dc.title.alternative Creation of the advertising catalogue for Information Technology Training Centre en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra