DSpace talpykla

Įmonės „Duliuksa" katalogo kūrimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Stogytė, Ugnė
dc.date.accessioned 2021-08-25T06:36:42Z
dc.date.available 2021-08-25T06:36:42Z
dc.date.issued 2021-06-21
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5418
dc.description Ugnė Stogytė. Creation of the catalogue for the enterprise „Duliuksa“. Professional Bachelor’s thesis. Scientific supervisor Viriginijus Valčiukas. Kauno kolegija/University of Applied Sciences, Faculty of Technology. Department of Media Technologies – Kaunas, 2021 The thesis analyses the creation of the catalogue of the company „Duliuksa”, which presents the goods sold by the company, their abundance and the choice of manufacturers. Because the company never had a catalogue and it is one of the most important marketing tools to increase the company’s awareness, attract more customers and find new partners. The biggest problem is that the company never had a catalogue and didn’t know how to submit everything. The purpose of creating this catalogue is to apply the acquired knowledge and practical skills during studies. The main object of the work is a catalogue, for the creation of which the stages of catalogue processes were used. The paper consists of two parts: an analytical part in which the development of the catalogue creation is briefly reviewed. The area of the company’s activity is described. What benefits will catalogue bring to the company in marketing. In order to produce the best product for the company, the trends of modern catalogues, types of catalogues, competitive market are analysed. Analogous examples are analysed, in addition to colours, fonts and paper types as well as software used. The second part is the project part, which describes the product, the catalogue layout, choice of colours, materials, the production costs of the catalogue. Occupational safety requirements that must be complied in the catalogue production are given. Having analysed the scope of activity of the company “Duliuksa“, competition and the need for the catalogue, the catalogue was created, which will make it much easier for the company to represent itself and the products it sells. The company will look much more attractive compared to other companies as there are very few catalogues of similar nature in the competitive market. This will allow the company to establish itself in the market and expand the sales territory of its products and find potential partners. The paper consists of 49 pages, 8 tables, 26 illustrations, 25 literature sources, 5 appendixes. Keywords: catalogue, grid, layout. en_US
dc.description.abstract Ugnė Stogytė, ĮMONĖS „DULIUKSA“ KATALOGO KŪRIMAS. Profesinio bakalauro baigiamasis darbas. Darbo vadovas Virginijus Valčiukas. Kauno kolegija, Technologijų fakultetas. Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2021. Darbe yra nagrinėjama įmonės „Duliuksa“ katalogo kūrimas, kuriame pristatomos įmonės pardavinėjamos prekės, jų gausa bei gamintojų pasirinkimas. Kadangi įmonė niekada neturėjo katalogo. Tai yra vienas svarbiausių marketingo įrankių, norint padidinti įmonės žinomumą, pritraukiant daugiau klientų bei ieškant naujų partnerių. Didžiausia problema ta, kad įmonė niekada neturėjo katalogo ir nežinojo, kaip viską pateikti. Šio katalogo kūrimo tikslas yra pritaikyti įgytas žinias ir praktinius gebėjimus, įgytus studijų metu. Pagrindinis darbo objektas yra katalogas, kurio kūrimui buvo panaudotos katalogo procesų etapai. Darbas susideda iš dviejų dalių – tai yra analitinė dalis, kurioje glaustai apžvelgiama katalogo kūrimo raida. Taip pat aprašoma įmonės veikos sritis. Kokią naudą rinkodaroje įmonei atneš katalogas. Tam, kad būtų pagamintas geriausias įmonę atitinkantis produktas, buvo išnagrinėtos šiuolaikinių katalogų tendencijos, katalogų tipai, konkurencinė rinka. Buvo nagrinėjami analogiški pavyzdžiai, aptartos spalvos, šriftas, popieriaus rūšys bei kokia buvo naudojama programinė įranga. Antra dalis yra projektinė dalis, kurioje yra aprašomas jau pats produktas, katalogo maketas, pasirinkti spalviniai sprendimai, medžiagos, katalogo produkcijos kaštai. Pateikiami darbo saugos reikalavimai, kurių būtina laikytis katalogo gamyboje. Išnagrinėjus įmonės „Duliuksa“ veiklos sritį, konkurenciją bei poreikį katalogui, buvo sukurtas prekių katalogas, kuris leis įmonei daug lengviau save reprezentuoti, pateikti savo parduodamus produktus. Įmonė atrodys daug patrauklesnė palyginus su kitomis įmonėmis, kadangi konkurencinėje rinkoje panašaus pobūdžio katalogų yra labai mažai. O tai leis įmonei stipriau įsitvirtinti rinkoje bei plėsti savo produkcijos pardavimų teritoriją bei galimų partnerių suradimą. Darbą sudaro 49 puslapiai, 8 lentelės, 26 paveikslai, 25 šaltinių, 5 priedai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject katalogas, leidinio tinklelis, katalogo maketas. en_US
dc.title Įmonės „Duliuksa" katalogo kūrimas en_US
dc.title.alternative Creation of the catalogue for the enterprise Duliuksa en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra