DSpace talpykla

UAB „Metal Melts“ reklamos priemonių kūrimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Brasaitė, Rugilė
dc.date.accessioned 2021-08-25T06:23:24Z
dc.date.available 2021-08-25T06:23:24Z
dc.date.issued 2021-06-22
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5415
dc.description The final paper – Creation of the advertising tools for the UAB „Metal Melts“. Student Rugilė Brasaitė, Scientific supervisor Alma Pocienė, University of Applied Sciences, Faculty of Technologies, Department of Media Technologies – Kaunas, 2021 The aim of the paper – to demonstrate the theoretical and practical knowledge acquired during the studies, to create advertising products for the customer UAB „Metal Melts“. The object of the paper – creation of promotional products for UAB „Metal Melts“ in order to improve the image of the renewed brand and products. The structure of the paper – title page, declaration of academic integrity, final paper assignment, content, list of tables and figures, glossary, summary, introduction, analytical part, project part, economic calculations, work safety requirements, conclusions, list of literature and other sources of information, appendices. The analytical part discusses the activities performed by the company UAB „Metal Melts“, determines the target audience, performs the analysis of competitors. The latest advertising design trends and examples of similar promotional products are analyzed. The project part of the work presents the development process of advertising products, creative solutions and their explanations. The most suitable materials and adapted technological printing solutions are selected for material products. Economic calculations are performed, work safety requirements are presented. The results of the paper – 10 pcs. were created during the final work different mutual business card design layouts, 2 pcs. different catalogs, 10 pcs. promotional adhesive tapes, 5 pcs. different flyers, 3 pcs. promotional images for the car, 7 pcs. discount cards and 10 pcs. different designs of t-shirts. The volume of the paper. The paper consists of 64 pages, 9 tables, 32 illustrations, 30 literature sources, 15 appendixes. Keywords: advertisement, customer, consumer, target audience, client, competitor, material advertisement, brand. en_US
dc.description.abstract Baigiamasis darbas – UAB „Metal Melts“ reklamos priemonių kūrimas. Studentė Rugilė Brasaitė, vadovė dėst. Alma Pocienė, Kauno kolegija, Technologijų fakultetas, Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2021. Baigiamojo darbo tikslas – pademonstruoti studijų metu įgytas teorines ir praktines žinias, sukurti reklaminius produktus užsakovui UAB „Metal Melts“. Baigiamojo darbo objektas – reklaminių produktų sukūrimas UAB „Metal Melts“ įmonei, siekiant pagerinti atsinaujinusio prekės ženklo ir produktų įvaizdį. Baigiamąjį darbą sudaro antraštinis lapas, akademinio sąžiningumo deklaracija, baigiamojo darbo užduotis, turinys, lentelių ir paveikslų sąrašas, sąvokų žodynėlis, santrauka, įvadas, analitinė dalis, projektinė dalis, ekonominiai skaičiavimai, darbų saugos reikalavimai, išvados, literatūros ir kitų informacijos šaltinių sąrašas, priedai. Analitinėje dalyje aptariama įmonės UAB „Metal Melts“ atliekama veikla, nustatoma tikslinė auditorija, atliekama konkurentų analizė. Analizuojamos naujausios reklamos dizaino tendencijos. Išanalizuojami analogiškų reklaminių produktų pavyzdžiai. Projektinėje darbo dalyje pateikiama reklamos produktų kūrimo eiga, kūrybiniai sprendimai bei jų paaiškinimai. Materialiesiems produktams parenkamos tinkamiausios medžiagos ir pritaikyti technologiniai spausdinimo sprendimai. Atliekami ekonominiai skaičiavimai, pateikiami darbų saugos reikalavimai. Baigiamojo darbo rezultatai – baigiamojo darbo metu buvo sukurta 10 vnt. skirtingų abipusių vizitinių kortelių dizaino maketų, 2 vnt. skirtingų katalogų, 10 vnt. reklaminių lipnių juostų, 5 vnt. skirtingų skrajučių, 3 vnt. reklaminių įvaizdžių automobiliui, 7 vnt. nuolaidų kortelių ir 10 vnt. skirtingų dizainų marškinėlių. Baigiamojo darbo apimtis – darbą sudaro 64 puslapiai, 9 lentelės, 32 paveikslai, 30 literatūros šaltinių, 15 priedų. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject reklama, užsakovas, vartotojas, tikslinė auditorija, klientas, konkurentas, materiali reklama, prekės ženklas. en_US
dc.title UAB „Metal Melts“ reklamos priemonių kūrimas en_US
dc.title.alternative Creation of the advertising tools for the UAB Metal Melts en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra