DSpace talpykla

Reklamos produktų kūrimas lauko baldų įmonei „Vidkam“

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Kaminskaitė, Patricija
dc.date.accessioned 2021-08-25T06:14:57Z
dc.date.available 2021-08-25T06:14:57Z
dc.date.issued 2021-06-22
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5410
dc.description The final paper – Creation of the advertising products for the outdoor furniture enterprise Vidkam. The final work was performed by Patricija Kaminskaitė, the supervisor. Alma Pocienė. Kaunas College, Faculty of Technology, Department of Media Technologies - Kaunas, 2021. Description of the final work – during the work advertising products for Vidkam were created. Trends in colors and fonts were also analyzed, and trends in manufactured advertising products were discussed. The problem of the final work is that the company Vidkam does not have a brand image, so it needs to be created in order for the company to attract as many customers as possible. The aim of the final work is to show the practical and theoretical knowledge acquired during the studies and to create advertising products for the company IĮ Vidkam. The object of the work is the creation of a brand - logo, as well as the creation of material advertising products: leaflet, poster, business card, roll-up stand, T-shirt, catalog, calendar in A3 format and calendar in 60 x 90 format. In addition, digital advertising products are being developed – Facebook posts. Structure of the work – the analytical part discusses the customer's company, its target audience and competitors. Trends in fonts, colors, illustrations are also analyzed. The history, purpose and tendencies of the manufactured products are discussed. The project part describes the production process of each product, the appropriate materials and technologies are selected for the implementation of material advertising. Economic calculations and estimated cost of products are also provided. Work safety requirements are presented. The results of the work are created advertising products: 19 original logo variants, 11 leaflets, 16 posters, 16 business card variants, 6 roll-up stand variants and T-shirt designs. Three catalog designs, 6 pocket and 9 A3 calendar designs were also created. A Facebook page has also been created with 8 posts, 5 cover photos and 3 story posts. Thesis consists of 55 pages, 12 tables, 28 figures, 35 references, 24 appendices. Keywords: Vidkam gazebo, logo, poster. en_US
dc.description.abstract Baigiamojo darbo tema – Reklamos produktų kūrimas lauko baldų įmonei „Vidkam“ Baigiamąjį darbą atliko Patricija Kaminskaitė, darbo vadovė Alma Pocienė. Kauno kolegija, Technologijų fakulteto, Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2021. Baigiamojo darbo apibūdinimas – darbo metu buvo kuriami reklamos produktai įmonei „Vidkam“. Taip pat buvo analizuotos spalvų, šriftų tendencijos, aptartos gaminamų reklamos produktų tendencijos. Baigiamojo darbo problema – įmonė „Vidkam“ neturi prekinio įvaizdžio, tad reikia jį sukurti, kad įmonė pritrauktų kuo daugiau klientų. Baigiamojo darbo tikslas – parodyti studijų metu įgytas praktines ir teorines žinias bei sukurti reklamos produktus įmonei „Vidkam“. Darbo objektas – kuriamas prekės ženklas – logotipas, taip pat kuriami materialūs reklamos produktai: lankstinukas, plakatas, vizitinė kortelė, „roll-up“ stendas, marškinėliai, katalogas, kalendorius A3 formato bei kalendorius 60 x 90 formato. Be to, kuriami skaitmeninės reklamos produktai – „Facebook“ įrašai. Darbo struktūra – analitinėje dalyje aptariama užsakovo įmonė, jos tikslinė auditorija bei konkurentai. Taip pat analizuojamos šriftų, spalvų, iliustracijų tendencijos. Aptariama gaminamų produktų istorija, paskirtis bei tendencijos. Projektinėje dalyje aprašoma kiekvieno produkto gaminimo eiga, materialios reklamos įgyvendinimui parenkamos tinkamos medžiagos bei technologijos. Taip pat pateikiami ekonominiai skaičiavimai, apskaičiuota gaminių savikaina. Pateikiami darbo saugos reikalavimai. Darbo rezultatai – sukurti reklamos produktai: 19 pirminių logotipo variantų, 11 lankstinukų, 16 plakatų, 16 vizitinių kortelių variantų, 6 „roll-up“ stendų variantai ir marškinėlių dizainai. Taip pat sukurti trys katalogo dizainai, 6 kišeninio ir 9 A3 formato kalendorių dizainai. Taip pat sukurtas „Facebook“ puslapis, kuriam sukurti 8 įrašai, 5 viršelio nuotraukos bei 3 istorijų įrašai. Darbą sudaro 53 puslapiai, 12 lenelių, 28 paveikslai, 35 literatūros ir informacijos šaltiniai, 24 priedai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject „Vidkam“ pavėsinė, logotipas, plakatas. en_US
dc.title Reklamos produktų kūrimas lauko baldų įmonei „Vidkam“ en_US
dc.title.alternative Creation of the advertising products for the outdoor furniture enterprise Vidkam en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra