Santrauka:
360 laipsnių žiniasklaidos kampanija: reklaminių žiniasklaidos produktų kūrimas ir gamyba. Lina Mitrikaitė, prof. dr. Volker Jansen, Kauno kolegija, Technologijų fakultetas, Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2021.
Darbo tikslas – pademonstruoti studijų metu įgytas žinias.
Darbo problema – devėtų prekių parduotuvės Das Kaufhaus reklaminiai produktai nesulaukia pakankamo jaunų žmonių dėmesio, nepakankamai informuojama apie socialinį įmonės tikslą, trūksta kokybiškos labdaros (ypač vyriškų drabužių) bei nepakankamai gerai komunikuojama socialinuose tinkluose.
Darbo užduotis – sukurti 360 laipsnių žiniasklaidos kampaniją ir jos produktus: įvaizdžio knygą, Instagram paskyrą, internetinę svetainę bei fizinės parduotuvės dizainą.
Baigiamojo darbo analitinėje dalyje apibrėžiama 360 laipsnių žiniasklaidos kampanijos sąvoka, analizuojama ryškiausios 360 laipsnių kampanijos ir jų produktai, analizuojami užsakovo pageidavimai ir jų įgyvendinimas remiantis statistiniais duomenimis ir giluminiu pokalbiu. Projektinėje dalyje yra detaliai pateikiama įvaizdžio knygos kūrimo ir spausdinimo etapai, pristatomi kiti žiniasklaidos kampanijos produktai.
Baigiamojo darbo rezultatai – pagaminta įvaizdžio knyga, sukurta internetinė svetainė ir socialinio tinklo Instagram paskyra, pateikta fizinės parduotuvės koncepto idėja.
Darbą sudaro 56 puslapiai, 15 lentelių, 27 paveikslėliai, 59 literatūros ir informacijos šaltinių, 20 priedų.
Description:
360-degree Media Cmpaign: Development and Production of Promotional Media Products. Lina Mitrikaitė, Prof. Dr. Volker Jansen, Kaunas University of Applied Sciences, Faculty of Technologies, Media Technology Department – Kaunas, 2021.
The aim of the thesis is to demonstrate knowledge acquired during studies.
The problem posed for the thesis, was that the promotional products of the second-hand store Das Kaufhaus do not attract enough attention of young people, the social purpose of the company is not sufficiently communicated, there is a lack of quality donations (especially men's clothing) and the social networks are not widely known or used.
The task is to create a 360-degree media campaign and its products: an image book, an Instagram account, an online website and a physical store design.
The analytical section of the thesis defines the concept of a 360-degree media campaign, analyzes the most prominent 360-degree campaigns and their products, analyzes the client's wishes and how to implement them based on statistical data and in-depth interviews. The project part details the stages of creating and printing an image book and presents other products of the media campaign.
The final project results were producing an image book, a website, an Instagram account, and an idea for a physical store concept.
The paper consists of 56 pages, 15 tables, 27 figures, 59 literature sources, 20 appendixes.
Key words: 360-degree media campaign, image book, physical shop concept, Instagram account, website, digital printing, design concept, Otabind book binding, integrated marketing communication (IMC), SWOT analysis, value proposition canvas.