DSpace talpykla

Ikimokyklinio ugdymo pedagogų kompetencija ugdyti etninę kultūrą ikimokykliniame amžiuje

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Jacevičienė, Rita
dc.date.accessioned 2021-08-25T05:35:30Z
dc.date.available 2021-08-25T05:35:30Z
dc.date.issued 2021-06-17
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5393
dc.description The general curricula indicate respect for the mother tongue, the culture of the nation, traditions are aimed at making children perceive themselves as a responsible member of the nation, and developing tolerance for other nations. However, in educational institutions, these aspirations often become only programmatic provisions. Children find it difficult to understand the peculiarity of the history and culture of their nation, the necessity of fostering Lithuanian cultural and civic identity. Looking at scientific research, it should be noted that at the Lithuanian level, the possibilities of ethnic culture education in pre-school education have not been studied very extensively. After reviewing the research, there was a lack of deeper research that would reveal the competencies of the educator in order to develop the harmonious education of preschool children in the context of ethnic culture education, although the preschool educator has an important and significant role in this interaction. The object of research: the competence of pre-school education teachers to develop ethnic culture in the pre-school age. The aim of research: to find out the competence of preschool education teachers in order to develop ethnic culture in preschool age. en_US
dc.description.abstract Ikimokyklinio ugdymo programose, nurodoma pagarba gimtajai kalbai, tautos kultūrai, tradicijomis, siekiama, kad vaikai suvoktų save kaip atsakingą tautos narį, ugdytų toleranciją kitoms tautoms. Tačiau ugdymo įstaigose šie siekiai neretai tampa tik programinėmis nuostatomis. Vaikai sunkiai suvokia savo tautos istorijos, kultūros savitumą, lietuviškosios kultūrinės ir pilietinės tapatybės puoselėjimo būtinybę. Žvelgiant į mokslinius tyrimus, reikia pastebėti, kad Lietuvos lygmeniu etninės kultūros ugdymo galimybės ikimokykliniame ugdyme nėra itin plačiai nagrinėtas. Apžvelgus mokslinius tyrimus, buvo pasigesta gilesnio tyrimo, kuris atskleistų pedagogo kompetencijas, siekiant ugdyti ikimokyklinio amžiaus vaikų harmoningą ugdymąsi etninės kultūros ugdymo kontekste, nors ikimokyklinio ugdymo pedagogui tenka svarbus ir reikšmingas vaidmuo šioje sąveikoje. Tyrimo objektas: ikimokyklinio ugdymo pedagogų kompetencija ugdyti etninę kultūrą ikimokykliniame amžiuje. Tyrimo tikslas: išsiaiškinti ikimokyklinio ugdymo pedagogų kompetenciją, siekiant ugdyti etninę kultūrą ikimokykliniame amžiuje. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject etninė kultūra, pedagogų kompetencija en_US
dc.title Ikimokyklinio ugdymo pedagogų kompetencija ugdyti etninę kultūrą ikimokykliniame amžiuje en_US
dc.title.alternative Competence of Pre-School Education Teachers to Develop Ethnic Culture in Pre-School Age en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra