Santrauka:
Temos aktualumas. Vaikai agresyviais negimsta. „Jie tokias tampa veikiant įvairiems negatyviems faktoriams, kurie formuoja agresyvaus elgesio užuomazgas“ (Микляева ir Семенака, 2019). Šiuolaikiniai vaikai auga su skaitmeniniais žaislais, knygomis, kompiuteriais, telefonais. Vaikai auga visuomenėje, kuri propaguoja smurtą. 4 – 5 metų amžiaus vaikų agresyvų elgesį būtina koreguoti, bet tėvai ir pedagogai turi nepakankamai žinių, kaip tokį elgesį koreguoti.
Tyrimo problema – kokie 4 – 5 metų amžiaus vaikų agresijos raiškos būdai ir kokios agresijos koregavimo galimybės?
Tyrimo objektas – 4 – 5 metų amžiaus vaikų agresijos raiškos būdai ir jų koregavimo galimybės.
Tikslas – atskleisti 4 – 5 metų amžiaus vaikų agresijos raiškos būdus ir jų koregavimo galimybes.
Description:
Relevance of the topic. Children are not born aggressive. “They become such under the influence of various negative factors that shape the beginnings of aggressive behavior” (Mikhaileva and Semenaka, 2019). Modern children grow up with digital toys, books, computers, phones and thus get a lot of information, but at this age are not able to make the right choices. Aggressive behavior of children needs to be corrected, but parents and educators need more information on how to correct such a behavior.
The problem of the research – what are the ways of expression of aggression of 4 – 5 year old children and what are the possibilities of aggression correction? The object of the research is the ways of expression of aggression of children and the possibilities of their correction. The aim is to reveal the ways of expression of aggression of children aged between 4 – 5 and the correction possibilities.