DSpace talpykla

Darbo organizavimo tobulinimas keturių žvaigždučių viešbutyje „Park Inn by Radisson Kaunas“ pokriziniu laikotarpiu

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Daugėla, Martynas
dc.date.accessioned 2021-08-24T10:33:20Z
dc.date.available 2021-08-24T10:33:20Z
dc.date.issued 2021-06-15
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5378
dc.description Description of work. This work paper analyses the organization of work. Properly organized work in a hotel can be understood when the employee can perform the work more easily, when there is a clear system that needs to be worked on” as soon as it can be used when it is organized according to rules, principles, standards developed using the latest scientific knowledge and longterm practical value” (Jewell, 2002) The main problem. Improper work organization can do more harm than good. Improperly organized work can damage the image of the hotel, cause guest dissatisfaction, loss of guests. The aim. After analyzing the theory, present the factors of work organization improvement in the hotel “Park Inn by Radisson Kaunas”. Objectives: 1 To find out the theoretical preconditions for the improvement of work organization in the hotel. 2. To perform an analysis of the situation of work organization in the Park Inn by Radisson Kaunas 3. To carry out a qualitative research of specialists' opinions on the possibilities of improving the work organization in the Park Inn by Radisson Kaunas. 4. To submit proposals for the improvement of work organization in the Park Inn by Radisson Kaunas in the post-crisis period. Methods. Analysis of scientific literature, structured interview, SWOT analysis The structure. The work consists of 3 parts. The first part of the written work presents the analysis of scientific sources, which explains the concept of work organization, its benefits. The second part presents the qualitative research carried out in the work organization departments, and analyzes its results. The last part of the written work presents suggestions and opportunities to improve the organization of work at the Park Inn by Radisson Results/conclusions. An analysis of the scientific literature and interview study revealed the importance of work organization in the hotel, how work is organized, what influences the organization of proper work. Using the right organizational structure, the hotel allows employees to understand how work is performed, witch staff is superior and need to listen to them how they organized the work of hotel.Suggestions/recommendations. In order to properly organize work in the post-crisis period, it was proposed to do remote work from home, remote meetings, introduce a new communication program that would provide information about the specifics of work, to use the program to transfer, information, and organize training for employees. en_US
dc.description.abstract Darbo apibūdinimas. Šiame darbo rašte yra analizuojamas darbo organizavimas. Tinkamai organizuojant darbus viešbučio našumas gali pakilti, nes tada darbuotojams yra lengviau atlikti darbus, yra aiški sistema pagal kurią turi dirbti “darbas tik tuomet gali būti našus, kai jis organizuotas pagal taisykles, principus, standartus, parengtus, panaudojant naujausius mokslo pasiekimus ir ilgametę praktikos patirtį “(Jewell, 2002) Darbo problema. Netinkamas darbo organizavimas gali pridaryti daugiau žalos negu naudos. Netinkamai organizuojamas darbas, gali pakenkti viešbučio įvaizdžiui, sukelti svečių nepasitenkinimą, klientų praradimą. Darbo tikslas.Išanalizavus teoriją, pateikti darbo organizavimo tobulinimo veiksnius viešbutyje „Park Inn by Radisson Kaunas“. Darbo uždaviniai: 1. Išsiaiškinti darbo organizavimo tobulinimo viešbutyje teorines prielaidas. 2. Atlikti darbo organizavimo viešbutyje „Park Inn by Radisson Kaunas “situacijos analizę 3. Atlikti specialistų nuomonių kokybinį tyrimą apie darbo organizavimo tobulinimo galimybes viešbutyje „Park Inn by Radisson Kaunas “. 4. Pateikti pasiūlymus darbo organizavimo tobulinimui viešbutyje „Park Inn by Radisson Kaunas” pokriziniu laikotarpiu. Darbo metodai. Mokslinės literatūros analizė, struktūruotas interviu, SSGG analizė Darbo struktūra. Darbą sudaro 3 dalys. Pirmoje rašto darbo dalyje yra pristatoma atlikta mokslinių šaltinių analizė, kurioje paaiškinta darbo organizavimo samprata, jos teikiamos naudos. Antroje dalyje pateikiamas atliktas kokybinis tyrimas darbo organizavimo skyriuose, bei išanalizuoti jo rezultatai. Paskutinėje rašto darbo dalyje pateikiami pasiūlymai ir galimybės, kaip būtų galima pagerinti darbo organizavimą viešbutyje „Park Inn by Radisson“ Darbo rezultatai. Atlikus mokslinės literatūros analizę ir atlikus kokybinį tyrimą buvo išsiaiškinta darbo organizavimo svarba viešbutyje, kaip darbas yra organizuojamas, kas daro įtaką tinkamo darbo organizavimui. Viešbutis, naudodamas tinkamą organizacijos sturktūrą, leidžia darbuotojams suprasti, kaip darbas yra vykdomas, kokios darbuotojų pareigybės tinakamai organizuojant darbą.Pasiūlymai/rekomendacijos. Norint tinkamai organizuoti darbą pokriziniu laikotarpiu buvo siūloma daryti dalinį nuotolinį darbą, nuotolinius susirinkimus, įdiegti naują komunikacijos programą, kuri suteiktų informacijos apie darbo specifiką ir leistų lengviau perduoti informacija, ir organizuoti darbuotojų kvalifikacijos mokymus. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Viešbutis, darbo organizavimas, krizė en_US
dc.title Darbo organizavimo tobulinimas keturių žvaigždučių viešbutyje „Park Inn by Radisson Kaunas“ pokriziniu laikotarpiu en_US
dc.title.alternative Improving Work Organization During the Post-crisis Period in the Four Star Hotel Park Inn by Radisson Kaunas en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra