dc.contributor.author |
Daugėla, Martynas |
|
dc.date.accessioned |
2021-08-24T10:33:20Z |
|
dc.date.available |
2021-08-24T10:33:20Z |
|
dc.date.issued |
2021-06-15 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5378 |
|
dc.description |
Description of work. This work paper analyses the organization of work. Properly
organized work in a hotel can be understood when the employee can perform the work more easily,
when there is a clear system that needs to be worked on” as soon as it can be used when it is organized
according to rules, principles, standards developed using the latest scientific knowledge and longterm practical value” (Jewell, 2002)
The main problem. Improper work organization can do more harm than good. Improperly
organized work can damage the image of the hotel, cause guest dissatisfaction, loss of guests.
The aim. After analyzing the theory, present the factors of work organization improvement
in the hotel “Park Inn by Radisson Kaunas”.
Objectives:
1 To find out the theoretical preconditions for the improvement of work organization in the
hotel.
2. To perform an analysis of the situation of work organization in the Park Inn by Radisson
Kaunas
3. To carry out a qualitative research of specialists' opinions on the possibilities of
improving the work organization in the Park Inn by Radisson Kaunas.
4. To submit proposals for the improvement of work organization in the Park Inn by
Radisson Kaunas in the post-crisis period.
Methods. Analysis of scientific literature, structured interview, SWOT analysis
The structure. The work consists of 3 parts. The first part of the written work presents the
analysis of scientific sources, which explains the concept of work organization, its benefits. The
second part presents the qualitative research carried out in the work organization departments, and
analyzes its results. The last part of the written work presents suggestions and opportunities to
improve the organization of work at the Park Inn by Radisson
Results/conclusions. An analysis of the scientific literature and interview study revealed
the importance of work organization in the hotel, how work is organized, what influences the
organization of proper work. Using the right organizational structure, the hotel allows employees to
understand how work is performed, witch staff is superior and need to listen to them how they
organized the work of hotel.Suggestions/recommendations. In order to properly organize work in the post-crisis
period, it was proposed to do remote work from home, remote meetings, introduce a new
communication program that would provide information about the specifics of work, to use the
program to transfer, information, and organize training for employees. |
en_US |
dc.description.abstract |
Darbo apibūdinimas. Šiame darbo rašte yra analizuojamas darbo organizavimas. Tinkamai
organizuojant darbus viešbučio našumas gali pakilti, nes tada darbuotojams yra lengviau atlikti
darbus, yra aiški sistema pagal kurią turi dirbti “darbas tik tuomet gali būti našus, kai jis organizuotas
pagal taisykles, principus, standartus, parengtus, panaudojant naujausius mokslo pasiekimus ir
ilgametę praktikos patirtį “(Jewell, 2002)
Darbo problema. Netinkamas darbo organizavimas gali pridaryti daugiau žalos negu naudos.
Netinkamai organizuojamas darbas, gali pakenkti viešbučio įvaizdžiui, sukelti svečių
nepasitenkinimą, klientų praradimą.
Darbo tikslas.Išanalizavus teoriją, pateikti darbo organizavimo tobulinimo
veiksnius viešbutyje „Park Inn by Radisson Kaunas“.
Darbo uždaviniai:
1. Išsiaiškinti darbo organizavimo tobulinimo viešbutyje teorines prielaidas.
2. Atlikti darbo organizavimo viešbutyje „Park Inn by Radisson Kaunas “situacijos analizę
3. Atlikti specialistų nuomonių kokybinį tyrimą apie darbo organizavimo tobulinimo galimybes
viešbutyje „Park Inn by Radisson Kaunas “.
4. Pateikti pasiūlymus darbo organizavimo tobulinimui viešbutyje „Park Inn by Radisson
Kaunas” pokriziniu laikotarpiu.
Darbo metodai. Mokslinės literatūros analizė, struktūruotas interviu, SSGG analizė
Darbo struktūra. Darbą sudaro 3 dalys. Pirmoje rašto darbo dalyje yra pristatoma atlikta
mokslinių šaltinių analizė, kurioje paaiškinta darbo organizavimo samprata, jos teikiamos naudos.
Antroje dalyje pateikiamas atliktas kokybinis tyrimas darbo organizavimo skyriuose, bei išanalizuoti
jo rezultatai. Paskutinėje rašto darbo dalyje pateikiami pasiūlymai ir galimybės, kaip būtų galima
pagerinti darbo organizavimą viešbutyje „Park Inn by Radisson“
Darbo rezultatai. Atlikus mokslinės literatūros analizę ir atlikus kokybinį tyrimą buvo
išsiaiškinta darbo organizavimo svarba viešbutyje, kaip darbas yra organizuojamas, kas daro įtaką
tinkamo darbo organizavimui. Viešbutis, naudodamas tinkamą organizacijos sturktūrą, leidžia
darbuotojams suprasti, kaip darbas yra vykdomas, kokios darbuotojų pareigybės tinakamai
organizuojant darbą.Pasiūlymai/rekomendacijos. Norint tinkamai organizuoti darbą pokriziniu laikotarpiu buvo
siūloma daryti dalinį nuotolinį darbą, nuotolinius susirinkimus, įdiegti naują komunikacijos
programą, kuri suteiktų informacijos apie darbo specifiką ir leistų lengviau perduoti informacija, ir
organizuoti darbuotojų kvalifikacijos mokymus. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Viešbutis, darbo organizavimas, krizė |
en_US |
dc.title |
Darbo organizavimo tobulinimas keturių žvaigždučių viešbutyje „Park Inn by Radisson Kaunas“ pokriziniu laikotarpiu |
en_US |
dc.title.alternative |
Improving Work Organization During the Post-crisis Period in the Four Star Hotel Park Inn by Radisson Kaunas |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |