dc.contributor.author |
Raščius, Ignas |
|
dc.date.accessioned |
2021-08-24T08:44:50Z |
|
dc.date.available |
2021-08-24T08:44:50Z |
|
dc.date.issued |
2021-06-08 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5372 |
|
dc.description |
All processes in a sports organization must be directed and conducted in such a way
that consumer requirements are met and expections are exceeded. Value creation is inseparable
from the quality of services and organizational activities. Improving quality in a sports is an
ongoing process, but it is only possible under certain defined conditions through the implementation
of specific strategies and programs. |
en_US |
dc.description.abstract |
Visi procesai sporto organizacijoje turėtu vykti taip, kad vartotojų pageidavimai būtų
tenkinami, o lūkesčiai pranokstami. Vertės sukūrimas yra neatsiejamas nuo paslaugos ir
organizacijos veiklos kokybės. Kokybės gerinimas sporto organizacijoje yra nenutrūkstamas
procesas, tačiau jis galimas tik tam tikromis apibrėžtomis sąlygomis, įgyvendinamas konkrečiomis
strategijomis ir programomis. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Sporto centras, paslaugos, kokybė, gerinimas |
en_US |
dc.title |
Sporto paslaugų kokybės gerinimas Anykščių kūno kultūros ir sporto centre |
en_US |
dc.title.alternative |
Improving the Quality of Sport Services in Anykščiai Physical Culture and Sports Center |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |