DSpace talpykla

UAB „Credo Partners“ įvaizdžio stiprinimas gerinant darbuotojų aptarnavimo kokybę

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Taraitė, Simona
dc.date.accessioned 2021-08-24T08:20:34Z
dc.date.available 2021-08-24T08:20:34Z
dc.date.issued 2021-06-16
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5370
dc.description The first part of the work describes the concept and types of the company’s image. The structure, the relationship between the company’s image and employees, the relationship of reputation with the image are analyzed. The second part presents the characteristics of the company, marketing analysis is performed. A survey conducted with the employees of UAB “Credo Partners” is also analyzed. The third part, after analyzing the research and theoretical aspects, provides recommendations for strengthening the image of UAB “Credo Partners” by improving the quality of employee service. The main problem – insufficient involvement of employees in the organization of quality activities - customer service in providing services weakens the company's image. The aim - to provide recommendations for strengthening the image of UAB Credo Partners, based on theoretical solutions and empirical research of employees. en_US
dc.description.abstract Pirmoje darbo dalyje apibūdinama įvaizdžio samprata, tipai. Analizuojama struktūra, santykis tarp įvaizdžio bei darbuotojų, reputacijos ryšys su įvaizdžiu. Antroje dalyje pateikiama įmonės charekteristika, atliekama marketingo analizė. Taip pat analizuojama apklausa, atlikta su UAB „Credo Partners“ darbuotojais. Trečioje dalyje išanalizavus atlikto tyrimo bei teorinius aspektus pateikiamos rekomendacijos UAB „Credo Partners“ įvaizdžiui stiprinti, gerinant darbuotojų aptarnavimo kokybę. Darbo problema – nepakankamas darbuotojų įtraukimas į kokybiškos veiklos organizavimą – klientų aptarnavimą teikiant paslaugas silpnina įmonės įvaizdį. Darbo tikslas – pateikti UAB „Credo Partners“ įvaizdžio stiprinimo rekomendacijas, pagrįstas teoriniais sprendimais bei empiriniu darbuotojų tyrimu. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Įvaizdis, stiprinimas, aptarnavimo kokybė, darbuotojas. en_US
dc.title UAB „Credo Partners“ įvaizdžio stiprinimas gerinant darbuotojų aptarnavimo kokybę en_US
dc.title.alternative Strengthening the image of Credo Partners UAB by improvement of the employee service quality en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra