dc.contributor.author |
Venclovaitė, Justė |
|
dc.date.accessioned |
2021-08-23T06:24:35Z |
|
dc.date.available |
2021-08-23T06:24:35Z |
|
dc.date.issued |
2021-06-18 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5337 |
|
dc.description |
These days there are a lot social networks. Their purpose might be very different but most of
them are still being used for comunication and advertising. In such circumstances and adapting to
modern media, the concept of opinion formers also emerges. When communicating with their
audience, they not only spread the desired message, but also advertise various services and goods. |
en_US |
dc.description.abstract |
Šiais laikais yra daugybė socialinių tinklų. Jų paskirtis gali būti labai skirtinga, tačiau
dauguma jų naudojama komunikacijai, saviraiškai ir reklamai. Esant tokioms aplinkybėms ir
prisitaikant prie šiuolaikinių medijų atsiranda ir sąvoka – nuomonės formuotojai. Pastarieji
bendraudami su savo auditorija ne tik skleidžia norimą žinutę, bet ir reklamuoja įvairias paslaugas,
prekes. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Nuomonės formuotojai, komunikacija socialiniuose tinkluose, komunikacijos tobulinimo gairės. |
en_US |
dc.title |
Nuomonės formuotojų komunikacijos socialiniuose tinkluose tobulinimo gairės |
en_US |
dc.title.alternative |
Guidelines for Communication Improvement of Social Media Influencers |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |